Øyst Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hmm, kanskje jeg skal sette opp min pc jeg også. Det synes jeg absolutt! Tar avgjørelsen din på forskudd og sier velkommen på laget Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Heisann... Noen som vet om det er mulig å kjøre 2 -4 klienter på en maskin??? Jeg har tenkt til å sette opp en "node" til i dag, men den idler nesten (25% load) med bare en klient.. 8) Noen gode tips? Er det en flerprosessor maskin ? Eller HT ? Den skal belaste 100% hvis det er en ordinær amd/intel.... Hvis det er HT kan du kjøre en node i to kopier, bare kopier hele mappa og legg til f.eks. et totall på det nye mappenavnet og exe-filen. Du får da 100% load og ett node-nummer. Det er slik jeg har satt det opp, og det fungerer helt fint Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Må man være online for å bruke programmet, eller holder det med at man går online en gang i mnd mens maskinen står å jobber døgnet rundt? Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Heisann... Noen som vet om det er mulig å kjøre 2 -4 klienter på en maskin??? Jeg har tenkt til å sette opp en "node" til i dag, men den idler nesten (25% load) med bare en klient.. 8) Noen gode tips? Er det en flerprosessor maskin ? Eller HT ? Den skal belaste 100% hvis det er en ordinær amd/intel.... Hvis det er HT kan du kjøre en node i to kopier, bare kopier hele mappa og legg til f.eks. et totall på det nye mappenavnet og exe-filen. Du får da 100% load og ett node-nummer. Det er slik jeg har satt det opp, og det fungerer helt fint Takker for tips... Jau, det er en dual opteron.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Må man være online for å bruke programmet, eller holder det med at man går online en gang i mnd mens maskinen står å jobber døgnet rundt? Du trenger ikke være online for at den skal knekke tall, men du må nok gå online oftere enn en gang i mnd, gitt.. Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hehe ok, sånn ca da? er bare hjemme i helgene, er det nok da? Går det ikke an å lagre resultatene dine for å så uploade dem? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hehe ok, sånn ca da? er bare hjemme i helgene, er det nok da? Går det ikke an å lagre resultatene dine for å så uploade dem? Du kan laste ned 2000 "pakker" som maskinen skal jobbe med. Når pakkene er ferdig så kan du sende dem tilbake, samtidig som du laster ned nye. Det skulle passe fint å laste opp/ned en gang i uka. Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Knall Da laster jeg det ned og starter når jeg kommer hjem idag Edit: Får jeg bli med i Team Norway? Hvis ja, hvordan blir jeg med? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Knall Da laster jeg det ned og starter når jeg kommer hjem idag Da kan jeg bare ønske deg velkommen på laget. For å bli med i Team Norway - klikk her Velg Team Norway på My Homepage. (Dette gjør du etter at programmet er installert og du har registrert deg. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Knall Da laster jeg det ned og starter når jeg kommer hjem idag Edit: Får jeg bli med i Team Norway? Hvis ja, hvordan blir jeg med? Som Junta sa i forrige post......Velkommen på laget!! Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ok Hjelper dette virkelig "legene" å finne en løsning på sars? Men uansett så er jeg med, Norge skal vinne :smile: Regger meg som sagt så fort jeg kommer hjem, har en 2200+ får kanskje tak i en ca. 400mhz også Lenke til kommentar
Junta Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det ser ut til å bli veldig mye Team Anandtech i dag. Teamguru Geoff på laget deres har D²OL bursdag. Han har altså vært med i 365 dager, og får derfor mange pakker. Fint det bare er en gang i året. :smile: Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ok bare litt reel info: Sars: dreper noen 1000 personer og truer VESTEN! Hungersnød i Afrika: dreper sult flere 100tusner -> flere millioner. Er ikke dette litt surrealistisk? "bekjemp" sars med din pc, kvalmt! Dette er slikt fordi VI i VESTEN er redde for å bli utsatt.... mens de stakkars folkene i Afrika må sulte ihjel mens dere prøver å bekjempe sars... GL Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Patetisk! Finn en måte å bekjempe hungersnød i afrika med datamaskiner på, så er jeg med! Konkurranseperspektivet må også trekkes inn. Du kan like godt gå til angrep på curlingspillere. Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Finn ett program som bekjemper hungersnød i afrika i afrika så er jeg med jeg også! Du kan like godt gå til angrep på curlingspillere. Curling spillere er jo de verste! Curling spillerne synes ikke det er morro å spille curling en gang, de bare leker seg med stein for å gjøre narr av de stakkars ungene i u-land som må hugge stein! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Patetisk! Finn en måte å bekjempe hungersnød i afrika med datamaskiner på, så er jeg med! Konkurranseperspektivet må også trekkes inn. Du kan like godt gå til angrep på curlingspillere. Tenk deg alle pengene som har gått med på å bekjempe sars? og si meg... hvordan bekjemper du sars med din pc? regner ut noen pakker? vet du hva disse pakkene inneholder? har de noen nytte tror du? sars bekjempes på laben, trokke pcn din går å dreper virus rundt om i verden Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Og det samme gjelder forresten modellflygerne. Jeg blir så kvalm når de bare tenker på seg selv når barna i afrika sulter. Eier de ikke følelser? Er du klar over hvor mange penger som blir brukt på modellfly hvert år? Hva om disse pengene hadde gått til mat? U see? Ikke alt går ann å sammenlignes. Sammenligningene mine var NESTEN så dårlige som sammenligningene dine var. Dessuten er det ikke bare SARS dette handler om. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ja! Og det samme gjelder forresten modellflygerne. Jeg blir så kvalm når de bare tenker på seg selv når barna i afrika sulter. Eier de ikke følelser? det er 2 forskjellige ting Sars og modellfly (dorlig eksempel) Hvor mye har du hørt om Sult i afrika i forhold til sars? det er meeeget lite det... og jeg skal si deg, sars er for det meste oppskrytt av media. Dere kan heller bruke tiden til noe nyttigere Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 For å si det slikt... jeg syns det ikke er dorlig det dere gjør. Men det finnes værre ting å bekjempe, for min del så ser dette rett å slett tåpelig ut. Men men... dere gjør som dere vil Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Vi bruke tiden? Det er jo datamaskinene som bruker sin ledige tid, vi gjør ikke en dritt. Forresten så holder jeg på med OD nå... og hjelper fattige sultne folk. Hva har du gjort for de som sliter i dag? Det blir nok bare med snakket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå