esk Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Tror jeg hiver meg på jeg også, jeg klarer som regel ikke å dy meg når konkurranseinstinktet dukker opp Lenke til kommentar
Junta Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kvifor har dei ikkje skrivi noko meir i tråden på DPC? Skjønar dei at vi driver gjøn med dei? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg kjønner ikke dritten uansett. Dum som en uke gammelt brød. Skriver i søvne her. Vel på tide å legge meg. Skal tidlig opp for å slå på pc'en igjen. Skulle hatt meg noen opteron prossesorer gående her nå ja. DA HADDE DERE SLETE DA!!!! Lenke til kommentar
Junta Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Laget har gjort en fenomenal innsats i dag, men i morgen blir det baluba. Da skal vi knipe skikkelig innpå Italia. Om noen få dager passerer vi dem. Gærne kyr nærmer seg der framme. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Yepp på tide og lage indrefile og hamburger av de. Så finn frem salaten og resten av koltbordet. HER KOMMER VI. PS. Får inn en til pc i morgen. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Grattis L.., gleder meg på dine vegne. Flere maskiner som jobber for laget er supert. Selv har jeg 3 stk. som jobber 24/7, og hva de duger til får laget vite ............. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Vi er så overlegent best i dag! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 går dette ut over diverse nedlastninger? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 går dette ut over diverse nedlastninger? Mener du om D2OL stjeler båndbredde? I så fall er svaret at du vil ikke merke det engang, siden det kun lastes opp resultat puljevis på 25 kandidater. Ellers kan man også hamstre inntil 2000 kandidater og laste dem opp når man selv måtte ønske det. D2OL kan du installere og du vil ikke merke forskjell på maskinen verken på ytelse eller nettverk. Den bruker nemlig kun prosessorkraft når du ikke bruker den selv. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Finner ikke junta på listen lenger. Har du byttet navn eller gruppe?? Ellers har vi denne uke en ny rekord sammenlagt. På en uke har vi snart funnet over 600'000 Confs. Ikke gale. Må nesten gratulere oss. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 lurer litt på noen av orda, hva de nøyaktig betyr. eks. "confs" eller hva det var er det noen av dere som har kjøpt/skaffa maskiner som står dedikert til dette, isåfall hvordan velge at programmet får første prioritering (dedikert prosessorkraft)? har joina team norway nå, så nå skal det spares opp med candies har en sjapp maskin og en treig, siden det bare er mulig med 2000 om gangen.... er det mulig å flytte de løste fra den sjappe til den treige? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 har en sjapp maskin og en treig, siden det bare er mulig med 2000 om gangen.... er det mulig å flytte de løste fra den sjappe til den treige? Hva skulle det være godt for? De 2000 står i kø, og blir regnet på en etter en. Som Øyst sa, så laster programmet automatisk opp 25 ferdigberegna pakker om gangen, hvis du ikke heller vil gjøre det manuelt. Enten har du misforstått noe her, eller så har jeg misforstått deg Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 det jeg spurte om var om det var mulig å ruge på flere enn 2000 candidater... men glem det. svar meg heller på dette: "Candidates Conformers, Confs, best result (med minus foran eks. hva betyr -19.57(2) ??) Candidate in process: conformers? fitness? best av x ?? betyr det at dersom en får best av "minst" er en nærmest en løsning?? eller vil eventuell løsning ikke bare "tilfeldigt regnes ut" , men komme som et sluttprodukt av alle kalkylene/svarene fra alle maskinenen som har deltatt? jeg virker eks til ¨å ligge rundt, best of 600 000. hva sier dette meg egentlig? hva brukes / hvordan brukes svarene som blir sendt inn etter utregning? (rett meg hvis jeg tar feil, men det er utregninger som foregår sant?) Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Watch out folks! Krøttera er i siget i dag. Eller er det vi som sover? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Si det slik. Du kan laste ned 2000 pakker max. I en pakke er det 20 stk oppgaver. Det vil si at programmet åpner en pakke. (Candidates forkortet Cand) Ut av pakken får du ut 20 stk oppgaver (Conformers --> Conf). Etter på sender det alt til bake i en pakke igjen. Alt teller, men det er mer morsomt å telle høye tall, enn små tall. PS. Kyrene har tatt helt av i dag. FYYYYYYYYYYYYYYYYY Dutch Power Cows SPAR TIL SØNDAG. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 PS. Kyrene har tatt helt av i dag. Jeg vet om en som kan svare på det angrepet. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 PS. Kyrene har tatt helt av i dag. Jeg vet om en som kan svare på det angrepet. SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR Til og med ukjente VR-Zone er foran oss nå. Hvor kom de fra?? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vr-zone kom fra denne gutten: 1Grace 2,537 50,740 (fra today listen) kjedelig dag i dag dette. Vi får ta dem i morgen Lenke til kommentar
Junta Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vr-zone kom fra denne gutten: 1Grace 2,537 50,740 (fra today listen) kjedelig dag i dag dette. Vi får ta dem i morgen Jeg vil ta dem i dag. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vr-zone kom fra denne gutten: 1Grace 2,537 50,740 (fra today listen) kjedelig dag i dag dette. Vi får ta dem i morgen Jeg vil ta dem i dag. Neiiiiida. Du har lyst til å ta de alle på søndag. Jeg sparer nå. Så atrax. Du får sikkert lukte litt på 16 plass. Men ikke lenger enn til søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå