Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Er litt stolt over å ha klatret helt til 129. plass allerede etter at jeg registrerte meg natt til i går. Men... jeg har vel bare såvidt klatret meg forbi de inaktive, og ser at klatringen går tregere nå gitt. Men... morro er det... også gjør man noe nyttig med maskinen selv når man er på jobb, spiser, ser på tv, er ute eller lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når max temp er 61,5 grad cpu og 34 grad hovedkort

uten at jeg fyrer på rommet, og opptil 69 grad cpu når jeg fyrer på rommet. er ikke det litt vel høyt?

En Amd xp1700+

Hm, vel anyway. får vel laste opp 102 nye resultater nå da, siden jeg er online nå.

Og har noen peil på hva som er best?? masse - kcal eller masse + kcal

i "final docked energy" ?

Lenke til kommentar
Når max temp er 61,5 grad cpu og 34 grad hovedkort

uten at jeg fyrer på rommet, og opptil 69 grad cpu når jeg fyrer på rommet. er ikke det litt vel høyt?

En Amd xp1700+

En AMD XP CPU skal tåle opp til 90 grader før CPU kan ta nevneverdig skade av det, opp til 80 før det begynner å bli fare for at maskinen blir ustabil, og bør holdes under 70 for at levetiden ikke skal forkortes. Fakta er imidlertid at om en CPU vanligvis skal holde 15-20 år, så gjør det ikke noe om levetiden forkortes, la oss si maks 10 år, for da har du allerede byttet den ut en god del ganger.

Men kjøp deg en bedre CPU vifte, evt. noen kabinettvifter om du ikke har dette fra før av. Litt kjølepasta riktig påsmurt er heller ikke å forakte. Riktig kjøling av PC'n er en kunst, men din CPU varme er ikke kritisk.

Lenke til kommentar
Jeg har den siste uka irritert meg over ikke å få opdatert statistikk. Men i dag kom jeg på at "Hmm, jeg må kanskje legge til noden på nytt etter at jeg installerte 2.0?" Ja, og der var 1225 kanditater lagt til. Wee! Jeg klatrer rankingen igjen!

Fint å se deg i aksjon igjen Medrakil. Jeg lurte på å spørre deg på chat'n din hvor du ble av, men ville ikke mase. :)

Laget er i siget som aldri før, med mange nye medlemmer. Etter å ha passert USA, er "BIOHazard Research Group Italy" neste mål. De bør være innen rekkevidde i løpet av en drøy uke.

Jeg feirer det med å gå til sengs med influensa. Men det er fint at pc'en min ikke har fått virus da.

Hvordan er det med helsa L.., snart bra igjen? :wink:

Lenke til kommentar
Jeg feirer det med å gå til sengs med influensa. Men det er fint at pc'en min ikke har fått virus da.

Hvordan er det med helsa L.., snart bra igjen? :wink:

Skulle ønske de kunne finne en løsning å influensa viruset også. Da hadde jeg kjøpt sikkert 50 pc'er til, som skulle finne løsningen.

Men jeg er glad det ikke er dødlig. :wink:

Mellom nys, snott og tett nese. Koser jeg meg med RANMA 1/2 serien.

Ler av og til så mye at jeg får vondt.

PS. Fisherman's Friend funker. Til de som mener noe annet. GÅ OG VOGG!! :evil::D

Lenke til kommentar
L..: Jeg ligger i hælene på deg! Kan nesten lukte svettelukten din nå...den 16. plassen (snart 15.) skal du få kjempe om! ;)

Har merket meg det. Uansett kommer vi til å nå 15 begge to. De over oss er ikke så aktiv lenger.

Driver med å forhandler med andre om litt cpu kraft av de. Ellers får de seg litt virus de også, både på pc og person.

PS. Jeg bruke deo i dag også. Så svette lukten lukter du nok ikke.

Men det kan sikkert være litt svi lukt fra pc'en min du lukter. :D

Lenke til kommentar

Det er litt trist at flere som har hatt mange og kraftige noder og ligger høyt på listen har falt fra...selv om det er kjempeflott at vi får nye folk hele tiden som vil være med og gjøre en innsats.

Skal prøve å få opp enda en node, en xp2500+, da skal det bli vei i vellinga! :-)

Lenke til kommentar
Det er litt trist at flere som har hatt mange og kraftige noder og ligger høyt på listen har falt fra...selv om det er kjempeflott at vi får nye folk hele tiden som vil være med og gjøre en innsats.

Skal prøve å få opp enda en node, en xp2500+, da skal det bli vei i vellinga! :-)

Skulle gjerne sett at Gaute kom i aksjon igjen, for å si det sånn. Selv om jeg da bare kan glemme en plass blant top 3 :)

Lenke til kommentar
Fint å se deg i aksjon igjen Medrakil. Jeg lurte på å spørre deg på chat'n din hvor du ble av, men ville ikke mase. :)

Laget er i siget som aldri før, med mange nye medlemmer. Etter å ha passert USA, er "BIOHazard Research Group Italy" neste mål. De bør være innen rekkevidde i løpet av en drøy uke.

Gikk fra 43. til 28. plass SÅNN, vitthi... *knips* ;)

Argh, det er irriterende at det står at jeg har 4 noder, nå jeg bare har 1..

Og man kan ikke slette de som har statistikk... :(

Lenke til kommentar

Ingen trenger å engste seg når vi i dagene fremover ligger ganske jevnt med DPC.... OCshoot har en slu plan, de aller fleste av dem sparer candidates til søndag.... de luringene.

Sjekk boosten på søndag, bli med dere også!

(du må bare trykke slik at knappen for online ikke er grønn, vent til du har mange candidates, og gjør køen til 2000 candidates) På søndags kveld kan vi godt ha grønn knapp :)

Lenke til kommentar

Et par av DISSE kunne ikke ha skadet meg så veldig mye. GII MEG NOOOOEN.

På søndag blir det rått! Kanskje DPC tror at de har oss innen rekkevidde? DE TROR FEIL. Og på mandagen igjen ser de på statsen og skjønner ingen ting, for da er last week nettop begynt :)

mvh.

GolfBag - the official cow-killer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...