GolfBag Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har faktisk ikke turt å fortelle det, men jeg har vært inaktiv en stund nå... Men på mandag henter jeg en 2500+ i posten, gjett om den skal klokkes Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Velkommen Afseth, vi trenger all den innsats vi kan oppdrive :-) Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Er litt hyggelig å endelig være medlem av 10000 klubben da Grattis MrVilla. Ja det merkes at laget har fått flere nye medlemmer. Mange leverer bra med pakker også. Snart får vi kanskje være i fred, helt i toppen. Hvor lang tid skal vi gi oss, før vi passerer USA? Hehe jeg er oppi (Confs) 100'000 klassen nå. 30'000 kanidater til eller en halv mill Confs så er vi forbi USA(away). Da kan vi vise de lavpannete redneck'ene hvem som er best!!!! Banke redneck'ene? Eg er med Lenke til kommentar
L.. Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jauuuuuuuuuuuuuuuuuuu JUNTA!!!!!!!!!!! DET ER SØNDAG I DAG!!!!!!!!!!!! Hva skulle den overaskelsen være da??? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg også er spent på overraskelsen. Jeg tenkte kanskje han hadde spart opp resultat gjennom noen uker for så å sende oss langt opp på listene. Det hadde vært gøy! Venter i spenning Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Sett lista i dag ? Plutselig har vi hoppet kraftig på all-time lista. Hvis tallene stemmer tar vi team usa i løpet av et døgn Lenke til kommentar
Junta Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har vært borte i helgen, men overraskelsen ligger her. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Sett lista i dag ? Plutselig har vi hoppet kraftig på all-time lista. Hvis tallene stemmer tar vi team usa i løpet av et døgn NilsG fra OcShoot har kommet med på laget igjen. Det gav laget 12,086 cands, så nå bør vi klare å ta USA i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!! Da knelte vi de nederlanske kuene for denne uken i hverfall. Og i morgen er vi med meget god sikkerhet foran USA. Da har vi 6 plassen klar i morgen. Og jeg har kommet opp på 16 plass til slutt. Vel gratulere Junta. Dette fullførte helgen min. En perfekt helg untatt litt mye influensa da. Men jeg lever ennå. Da kan jeg sove søt og godt selv om det er mandag i morgen. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Sett lista i dag ? Plutselig har vi hoppet kraftig på all-time lista. Hvis tallene stemmer tar vi team usa i løpet av et døgn NilsG fra OcShoot har kommet med på laget igjen. Det gav laget 12,086 cands, så nå bør vi klare å ta USA i løpet av kvelden. Var ikke rart 15 plass så så lang unna igjen da. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Velkommen Goof :-) Vi har nå endelig passert usa Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det var det jeg håpet på og enda en . Jeg feirer med brus Lenke til kommentar
Junta Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det var det jeg håpet på og enda en . Jeg feirer med brus Jeg legger til en jeg også. Nå er Italia neste mål folkens, så ikke noe tid til pust i bakken. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det var det jeg håpet på og enda en . Jeg feirer med brus Jeg feirer det med å gå til sengs med influensa. Men det er fint at pc'en min ikke har fått virus da. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er vi nødt til å være expert på programering for å være med, og hva går det egentlig ut på? ha så mange ghz aom mulig? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er det noen spesiell grunn til at du lurer på om man må være ekspert i programering, rogbar? 1. Installer D2OL http://www.d2ol.com/dOL/download_instructions.html 2. Registrer deg som tilhører av Team Norway (Norge) http://app.d2ol.com/memberServices/memberLogin.jsp Så er du igang! (og det hadde vært veldig kjekt om du vil være akkurat det :smile: ) Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 whooha.. medlem nr 250 på Team Norway... Ser arti ut detta her...nåja, man bruker da cpu'en til noe nyttig når man er på jobb. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det varmer i hjertet å se laget vokse Nesten like mye som det varmer å se meg selv stige på team-rankingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå