Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Er litt hyggelig å endelig være medlem av 10000 klubben da :)

Grattis MrVilla. :)

Ja det merkes at laget har fått flere nye medlemmer. Mange leverer bra med pakker også. Snart får vi kanskje være i fred, helt i toppen.

Hvor lang tid skal vi gi oss, før vi passerer USA? :D

Takker Junta :)

Vi burde vel kunne passere USA om en ukes tid med denne farten, med mindre det dukker opp noen overraskelser.

Å ta teten (All-time) vil derimot bli en liten utfordring 8)

Vet du forresten hvordan man får fjernet inaktive noder? Da jeg oppgraderte mine tre maskiner til versjon 2 så fikk jeg tildelt en ny node på hver :o

Får ikke til å slette dem da jeg ikke har lov å slette noder med statistikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet du forresten hvordan man får fjernet inaktive noder? Da jeg oppgraderte mine tre maskiner til versjon 2 så fikk jeg tildelt en ny node på hver :o

Får ikke til å slette dem da jeg ikke har lov å slette noder med statistikk.

Går ikke, går ikke, går ikke... Gud vet hvor gjerne jeg skulle ønske at jeg kunne slette 'døde' noder. Ikke at jeg er troende altså.. :)

Lenke til kommentar

Er litt hyggelig å endelig være medlem av 10000 klubben da :)

Grattis MrVilla. :)

Ja det merkes at laget har fått flere nye medlemmer. Mange leverer bra med pakker også. Snart får vi kanskje være i fred, helt i toppen.

Hvor lang tid skal vi gi oss, før vi passerer USA? :D

Hehe jeg er oppi (Confs) 100'000 klassen nå. :D

30'000 kanidater til eller en halv mill Confs så er vi forbi USA(away). :woot:

Da kan vi vise de lavpannete redneck'ene hvem som er best!!!! :lol:

Lenke til kommentar

Nei deven så fett! Nå kan jeg gjøre noe nyttig med pc'en uten at jeg gjør noe med pc'en! kult! hvor lang tid tar en sånn task? og akkurat hva er det pc'en min gjør nå? får jeg vite om JEG har bekjempet sars og alle de der?

Edit: joina team norge, men hva er alt det der på statsen? er norge best? hva er det som teller her?

Lenke til kommentar
Nei deven så fett! Nå kan jeg gjøre noe nyttig med pc'en uten at jeg gjør noe med pc'en! kult! hvor lang tid tar en sånn task? og akkurat hva er det pc'en min gjør nå? får jeg vite om JEG har bekjempet sars og alle de der?

Edit: joina team norge, men hva er alt det der på statsen? er norge best? hva er det som teller her?

Hei jonas 22282460. Hyggelig at du ble med i Team Norway. Vi er for tiden det beste laget ja. Pakkene (tasks) er forskjellige, og tar derfor forskjellig tid. Hvis du laster ned og kjører DSpy, så får du bra oversikt på tid og pakker. Spesielt hvis du kjører D²OL på flere noder. Kjør på for Team Norway. :)

Lenke til kommentar

Og hva vil så skje på søndag?? :?:  

Og jeg som hadde tenkt å ta det rolig også da!!  :lol:

Vent å se. :D

Hehe......har en følelse av at jeg vet hva du mener ;)

Gleder meg til å se!

Velkommen på laget jonas! Kult å se at det fremdeles melder seg på nye medlemmer!

Lenke til kommentar

Det er mulig jeg er litt teit nå, men når jeg skal joine et team..

Hva skal jeg skrive som team navn?:

Team Norge

Team Norway

Team Norway (Norge)

Norge

eller kommer det opp en liste e.l?

Hører alle mulig kombinasjoner her på postene. Sitter å dl

på imponerende 4.4kbps, langt inne i skogen utenfor allfarvei, sivilisasjon og det generelle som er viden kjent som "karbonbasert livsform".

huh, vent.. synes jeg så en bjørn.

Lenke til kommentar
Det er mulig jeg er litt teit nå, men når jeg skal joine et team..

Hva skal jeg skrive som team navn?:

Team Norge

Team Norway

Team Norway (Norge)

Norge

eller kommer det opp en liste e.l?

Hører alle mulig kombinasjoner her på postene. Sitter å dl

på imponerende 4.4kbps, langt inne i skogen utenfor allfarvei, sivilisasjon og det generelle som er viden kjent som "karbonbasert livsform".

huh, vent.. synes jeg så en bjørn.

Hei Erad, det er ikke noe problem. Du trenger ikke å skrive navnet på laget. Meld deg på laget her. Velkommen skal du være. :)

Lenke til kommentar
Joinet igår jeg... Morsomt konsept..

Ser at vi er det beste teamet for uka og det er jo bra....

Regner med at min maskin bidrar litt

JTS :wink:

Velkommen skal du være! Det er skikkelig artig at vi får nye medlemmer. Faktum er jo at en bruker fra eller til utgjør stor forskjell for det er relativt tett i teten for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...