GolfBag Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Trenger jo bare noen til for å slå disse tyske bøndene Når ble nederlandske kyr tyske bønder? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Trenger jo bare noen til for å slå disse tyske bøndene Når ble nederlandske kyr tyske bønder? Når ble kuene blandet inn da?? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Når ble kuene blandet inn da?? Ikke kuer, men kraftkuer = dutch power cows ...... og de ligger bare litt foran oss. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ok, flertall av ku er visst kuer da... jeg skrev kyr, det er nynorsk... Når ble "Nederlandske kraftkuer" til "Tyske Bønder"??? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ok godtfolk, da er jeg også med på laget. Innser at dette kanskje er hakket nyttigere enn SETI... Uanset: 1 stk. XP2500@2,2Ghz med en gig ram er med på leken fra nå av. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ok, flertall av ku er visst kuer da... jeg skrev kyr, det er nynorsk... Når ble "Nederlandske kraftkuer" til "Tyske Bønder"??? Skjønner at det er kverrulering som teller her inne...... Glem det jeg sa.......tar det tilbake. Det er selfølgelig kuer som holder på å knuser tall. Og må nok pusse opp engelsken ettersom jeg feilaktig oversatte dutch med tysk........enda en bommert. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ok godtfolk, da er jeg også med på laget. Innser at dette kanskje er hakket nyttigere enn SETI... Uanset: 1 stk. XP2500@2,2Ghz med en gig ram er med på leken fra nå av. Velkommen på laget dostojevski. Team Norway kniver for tiden med de mye omtalte "nederlandske kraftkuene", om å være det beste laget i D²OL. Det er ganske jevnt mellom oss, så det er fint å få inn nye medlemmer. Happy crunching. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg er også blitt med er nå =) Så jeg gjør mitt beste for trekke Team Norway opp =) Programmet har stått på i et døgn i strekk nå så Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Velkommen dostojevski og Spritfire, det er godt dere har lyst til å være med på kampen 8) Her hos meg går det 24/7 for tiden. Jeg vil nemlig så gjerne inn på topp ti lista til team norway Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Når ble kuene blandet inn da?? Ikke kuer, men kraftkuer = dutch power cows ...... og de ligger bare litt foran oss. Doooooooooooooooh Me----> :oops: Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 20,5 års tid med innsats nå! Dette er virkelig imponerende Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jippi 20 års jubeleum!!! Og jeg har kommet over 5000 ferdige kanidater. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Og jeg har kommet over 5000 ferdige kanidater. "Bare" 2500 igjen før jeg har tatt deg igjen nå Bra teamet har kommet ut av "tenårene". Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Og jeg har kommet over 5000 ferdige kanidater. "Bare" 2500 igjen før jeg har tatt deg igjen nå Bra teamet har kommet ut av "tenårene". Greit la det bli en kamp da. Hadde bare ca 3000 for 2 uker siden. Da fikk jeg noen pc'er til opp. Har gått fra 35 på listen til 17 plass nå. Regner med å komme opp på 16 i morgen. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har gått fra 35 på listen til 17 plass nå. Regner med å komme opp på 16 i morgen. er ca 600 bak deg så pass på for målet mitt er blandt de 10 beste. Lenke til kommentar
Chryzo Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 tumdilumdidej . . . ny medlem. hura? Lenke til kommentar
tømta Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Da joiner jeg også Team Norway! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Virker som det hjelper med noen nye medlemmer ja! Har ligget som nr 9 lenge nå, men det er vel ikke lenge før jeg suser ned på den lista virke det som Er litt hyggelig å endelig være medlem av 10000 klubben da Lenke til kommentar
Junta Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er litt hyggelig å endelig være medlem av 10000 klubben da Grattis MrVilla. Ja det merkes at laget har fått flere nye medlemmer. Mange leverer bra med pakker også. Snart får vi kanskje være i fred, helt i toppen. Hvor lang tid skal vi gi oss, før vi passerer USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå