vegge Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Fjern spørsmåltegnet i navnet, så ordner det seg. Hadde jeg bare klart å logge inn så.. :| Har postet på D2OL-forumet også så vi får se. Finner nok en løsning til slutt.. Ellers takk for komplimentet Øyst! Jeg stikker jo innom en gang i blant selv om jeg er i armyen.. heh. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det ser ut som om til og med macmoetry som startet team norway har stoppet helt opp. Jeg har nå sust opp listen fra 30 til i dag som jeg er på 18 plass. Halvparten av de jeg ser på team listen har stoppet helt opp. Noe må gjøres. Jeg driver med å smugler inn programmet inn i venners pc'er for tiden. :wink: Hadde det vært aksjer så hadde jeg solgt meg ut av firmaet. Halvparten av arbeiderene jobber jo ikke lenger. :rope: Vel stå på resten da. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ok havegg, får håpe det ordner seg. Jeg driver med å smugler inn programmet inn i venners pc'er for tiden. :wink: Hmmm. Jeg har lagt merke til at du har fått noen ekstra noder ja. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Jess, da er jeg med igjen! (i alle fall ut uka.. ) Men én ting jeg lurer på. Jeg står nå oppført med 3 noder, men har jo egentlig bare en. Hva skjer om jeg sletter de inaktive? Forsvinner kandidatene fra Team Norway-oversikten da? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det morsomme er at du ikke kan slette dem hvis de noensinne har sendt noen ferdige pakker tilbake til d2ol, for da har de fått statistikk og kan ikke slettes. Meget smart av d2ol må jeg si, for jeg står oppført med 6 noder, men bare 2 er aktive.. :-? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Men én ting jeg lurer på. Jeg står nå oppført med 3 noder, men har jo egentlig bare en. Hva skjer om jeg sletter de inaktive? Forsvinner kandidatene fra Team Norway-oversikten da? Det går ikke å slette noder som har returnert ferdige pakker. Atrax har forsøkt, men fikk til svar: There was an error deleting 93### from your member account. You cannot delete a node that already has statistics For å unngå unødvendig mange noder, bør man ta kopi av node.prp filen. Hopp over registrering ved reinstallasjon, og kopier node.prp inn i D2OL-mappen. Hyggelig å se lagfører'n i aksjon på laget igjen. Godt med en ukes perm? Edit: Oups! Atrax hadde visst svart på dette allerede. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hyggelig å se lagfører'n i aksjon på laget igjen. Godt med en ukes perm? Heh, alt jeg gjorde var å ta initiativet til å lage en offisiell D2OL-tråd. Anyways, det er godt med perm ja. Blir lange dager i militæret, så nå prøver jeg å gjøre så lite som mulig. For spesielt interesserte så kan dere sjekke ut hjemmesiden min. Ellers synes jeg noen burde lage en enkel webside til Team Norway. http://www.tangeraas.com/sars/ fungerer jo ikke lenger.. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jau en ny side trenger vi nok. Men nye medlemer også. Masser på 2 stk til nå. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det virker som det går litt seint med Team Norway eller noe??? Jeg har ikke hatt aktive noder siden begynnelsen av august men ligger fremdeles rimelig høyt oppe... Får sannsynligvis internett igjen om noen uker så da er jeg tilbake Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg VET at det er lov å ha en skriveleif en gang i blandt!!!! At det går ann "Brukernavnet"!!!! Er du en omreisende lærer eller?? Vis du ikke har noe bedre å si så ikke SI DET!!!!! blant skrives forøvrig slik <-- hilsen den omreisende læreren Hehe. Bladde gjennom tråden og fant denne. Synes det var leit at det ikke ble nevt at "Hvis" skrives med H.. Nå er jeg også med. Bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg VET at det er lov å ha en skriveleif en gang i blandt!!!! At det går ann "Brukernavnet"!!!! Er du en omreisende lærer eller?? Vis du ikke har noe bedre å si så ikke SI DET!!!!! blant skrives forøvrig slik <-- hilsen den omreisende læreren Hehe. Bladde gjennom tråden og fant denne. Synes det var leit at det ikke ble nevt at "Hvis" skrives med H.. Nå er jeg også med. Bedre sent enn aldri. Er du en av de som digger å rive opp gamle sår for å hive salt i de igjen??? Mener at det står et sted om at mobbing ikke er lov. Jeg vet jeg har skrive lese problemer, men det blir f... ikke bedre at noen hele tiden pirker på små detaljer hele tiden. Nettikette: Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. Ellers er det fint at du også er med i team norway D2OL. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 For de som lurte betydde "*kremt**kremt*" at jeg laget en offisiell tråd om dette før noen andre, men den ble slettet av "uvisse årsaker", -ifølge moderatorene. "uvisse årsaker" kan for eksempel være en tabbe Og til dere som diskuterte over: Hold dere til topic... Lenke til kommentar
polarrev Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tenk om dette er et triks fra Al Qaida, og det deres nye prosjekt dere hjelper til på... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 For de som lurte betydde "*kremt**kremt*" at jeg laget en offisiell tråd om dette før noen andre, men den ble slettet av "uvisse årsaker", -ifølge moderatorene. "uvisse årsaker" kan for eksempel være en tabbe Og til dere som diskuterte over: Hold dere til topic... Hehe husker de "uvisse årsakene". :wink: Og må nok si at jeg var glad da denne ble åpnet i stedet. :wink: Men hva skal til for å opprette en ny side?? Jeg kan har plass på serveren våres her. Sammen med mod siden min da. Men jeg er ikke flink til å lage web sider. Uansett får man tak i gratis web sider hvor som helst nå for tiden. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 *kremt* *kremt* Det stemmer at GolfBag var en av de første (om ikke den aller første) som postet en tråd om D2OL. Minst en av disse trådene ble derimot slettet på underlig vis. Vi har vel enda ikke fått svar på om det var bevisst gjort av en moderator eller bare en tabbe. Det betyr uansett ikke så mye nå. Jeg var irritert og laget derfor en ny D2OL-tråd. Det er denne vi har i dag. Jeg skal ikke ha æren for noe. Jeg er bare med i prosjektet på lik linje som alle andre..! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vi leder faktisk i dag også da!!! En tettere kamp skal du lete lenge etter. Rank Name 1 Team Norway (Norge) Cands: 3,573 Top Confs: 71,460 2 Dutch Power Cows Cands: 3,277 Top Confs: 65,540 Og jeg har en pen 18. plass på team norway etter hvert. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Synes snart noen burde få finger'n ut her på den lista! Trenger jo bare noen til for å slå disse tyske bøndene Lenke til kommentar
Junta Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg fikk meg en Shuttle SN45G med XP2500 her om dagen. Monterte den i helgen, for så å finne at HK ikke virket. Den som skulle få kose seg med bl.a. D2OL Fikk returnr. idag. For å trøste meg monterer jeg en gammel XP1800 på et HK, som ikke har gjort noe fornuftig på en stund. Man må jo stå på litt for laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå