Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice Corn. :)

Her kan man laste ned DSpy 2.0 som funker med den nye utgaven av D2OL. Kjekt program til å få oversikt med nodene.

Jeg valgte å kjøre den nye klienten med CLI. Det er vel fortsatt en fordel å gjøre det.

Ser ut som det har blitt orden på up- og download nå. Da får jeg endelig sendt av gårde pakkene. Nesten 600 har det blitt. Kjekt med plass til 2000 i task-lista. :D

Lenke til kommentar

Dæsken vi må bli bedre nå. Hva har skjedd. Et land som holder på å forsvinne under vannflaten klarer å gå forbi oss. Hadde det i det minste vært dansker eller svensker da.

Er det noe med versjon 2 at alt går så sakte???

Jeg fikk ny 2700xp prossesor og jobber saktere enn da jeg hadde 2000 og dan andre versjonen. Det føles slik i hverfall.

Noe må gjøres. Og det svinkjapt!!!!

Finn flere folk folkens.

Dra frem mors gamle gamle elektoniske symaskin!!!

Kondom automaten fra dassen på utestedene deres!!!

Mod pappas videospiller!!!!!

Hva som helst for mer maskin kraft.

Driver selv med litt pressing mot kompiser. :bgrin:

Lenke til kommentar

Jeg har fått "superspeed" på nodene med v2.0. Gjennomsnittlig tid per pakke er kraftig redusert, i forhold til v1.2. Jeg kjører både Intel og Amd. Begge "tygger" bedre enn noen gang før.

Det virker som en del på laget, ikke har fått i gang v2.0 ennå. Vi får håpe de snart blir aktive igjen.

Selv skal jeg få opp en ny node i løpet av helgen. Delene er på plass, så det er bare å få montert sakene. Jeg har lastet ned Linux SuSe 8.2, og skal innstallere den. D2OL og Linux skal visst være en bra kombinasjon, så det blir gøy å prøve. :)

Lenke til kommentar
Vi kan slette overflødige noder, på "hjemmesiden" vår nå.  :)

Niks! Får denne beskjeden jeg:

There was an error deleting 93### from your member account.

You cannot delete a node that already has statistics

Skal vel noe til for at noder ikke har noe statistikk..

Etter et par reinstalleringer på flere maskiner, har jeg plutselig 6 noder, hvorav 2 er aktive...veldig morsom funksjonalitet fra d2ol sin side! :grumpy:

Lenke til kommentar
leeenge siden jeg kjørte dette nå...

kan man med V2.0 ha flere pakker i kø enn 100?

kunne gjerne tenkt meg 1000++ :D

Da kan jeg gi deg en skikkelig gladmelding. Du kan faktisk ha 2000! pakker i kø med v2.0 :wink: Gjett hvor mange jeg har. :D

Etter et par reinstalleringer på flere maskiner, har jeg plutselig 6 noder, hvorav 2 er aktive...veldig morsom funksjonalitet fra d2ol sin side!

Det er snodig at de har lagt inn en slik mulighet, når den ikke funker.

Ta kopi av filen "node.prp", på hver av nodene. Ved reinstallering må man hoppe over registreringen med mail etc. Til slutt kopierer du node.prp-filen inn i D2OL-mappen igjen. :)

Lenke til kommentar

Nå må det f... bli fart på dere da. Halve Team norway er jo i dvale. :evil:

Til og med han som har startet teamet har jo ikke levert noe som helst på uker.

Slik at en gjeng med nedelendinger klarer faktisk å ta oss igjen.

BLÆÆÆÆ Kom igjen da!!!!!!!! Fyr opp noen 386 for alt det jeg bryr meg om. Men gjør da litt.

Det ser ut som etter versjon 2 kom ut at alle droppet ut.

ARRRRRRRRRRRG.

Lenke til kommentar
Det ser ut som etter versjon 2 kom ut at alle droppet ut.

Det de ikke vet, er at v2.0 er mye bedre enn v1.2. Pakkene går blant annet mye raskere unna nå. Manuel opp-/nedlasting av pakkene er blitt mulig. Tasklista har økt fra maks 100 til 2000! Med andre ord, mange gode grunner til å oppgradere til v2.0.

Aktiviteten til mange av lagene, økte etter at v2.0 ble lansert. Vi har dessverre gått litt tilbake. Likevel er vi og nederlenderne i en klasse for seg. Med litt flere aktive medlemmer blir vi alene på toppen igjen. Ta oppfordringen folkens. :)

Last ned v2.0 for Windows her.

Last ned v2.0 for Linux her. At the prompt type: sh ./installDDOL.bin

Last ned v2.0 for Mac OS her.

Om ca. 1 uke passerer vi USA. :D

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at vi nå fikk se hvor mange som egentlig henger med på laget. De som ikke har vært helt med har ikke tatt seg bryet med å oppgradere. Da er det bare oss som mener bissniss som er igjen :D

edit: Og dere som ligger over min 42. plass på laget, nå kommer jeg og tar dere. Jeg har fått stappet inn nye stillegående vifter og kan nå kjøre 24/7 uten å måtte lide noe særlig 8)

Lenke til kommentar

Så var jeg hjemme på perm igjen og tenkte jeg skulle gjøre en liten innsats. Installerte v2.0 og den kjører fint. Jeg klarer derimot ikke logge inn osv.

Member howard_milit?ret Not Found!

Ehh.. kan jeg ikke fortsette på min gamle bruker? Kanskje det har noe med det spørsmålstegnet å gjøre.. Arg. Noen tips?

Lenke til kommentar
Jeg må ha to maskiner som kjører 24/7! Hvis ikke begge cpuene har 100% load, så blir det for kaldt på rommet mitt og jeg må fyre opp vedovnen.. :lol:

Akkurat slik har jeg det også. Man kan si at D2OL holder meg god og varm. :lol: God grunn til å kjøre 24/7.

Kanskje det har noe med det spørsmålstegnet å gjøre.. Arg. Noen tips?

Det er nok spørsmåltegnet som er problemet. Se på profilen til "OcShoot_trol?". Samme problemet han har også. Fjern spørsmåltegnet i navnet, så ordner det seg. :)

Av en eller annen grunn, har Ocshoot_NilsG falt ut av laget. Han vet ikke selv, hvordan det har skjedd. Dermed så mistet laget 12 086 pakker. :cry: Håper han får meldt seg på laget igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...