Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CPU'en min står på full her hos meg. Med ny varme rekord her i bergen er det nesten et under at pc'en min ikke strøk med her. Hadde en pik på 72 grader på cpuen her. WOW tenkte jeg da. Tror jeg går for vannkjøling snart.

:-?

 

PS 1200 kanidater ferdig foredlet i ekte AMD xp2000 stil.

Lenke til kommentar
CPU'en min står på full her hos meg. Med ny varme rekord her i bergen er det nesten et under at pc'en min ikke strøk med her. Hadde en pik på 72 grader på cpuen her. WOW tenkte jeg da.

 

Fin måte å teste stabiliteten på da, eller hva L..? :p

 

Jeg måtte logge ned et par ganger idag, for første gang på lenge. :cry: Tor med hammern var helt crazy. Det herja i flere timer, men det har gitt seg nå. Det er visst mer vær vente, men jeg lar det kjøre i natt som vanlig. Får vel nappe ut linja, just in case... Har mer enn nok kandidater parat å jobbe med. :D

Lenke til kommentar

Jepp Junta. det er fint å vite at kjøleren funker på max. temp.

Her i dette huset merker vi lynene også. Men det er bare litt romling fra fjellene og at alle pc'ene her restarter seg selv her. Tror jeg skal kjøpe med en reserve strøms enhet snart. Men det er ikke alt pengene strekker seg til. Vann kjøling er på drømme listen min også.

 

Blir det varmere nå camper jeg i frysen snart. :lol:

Lenke til kommentar

Hei igjen, er det noen flere som har fått kandidater som f.eks. control? De er utrolig store og krever laaaang tid. Vi snakker mange timer her. Har en som skal jobbe i 9 TIMER :o nå. 50 atomer og 22 rototatable bonds. Det lukter mye energi her. :) Noen som har opplevd lignende? :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært en stund med på lag norge, noden er på en 433 Celeron men den står da på 24/7 oxo da!! :wink:

 

Uansett d jeg lurer på er om d er mange som ikke bruker GUI en på programmet? når man ikke bruker den går faktisk tallknusingen en del raskere!! 8) Jeg må bare inrømme at det var på ocshoot jeg leste hvordan jeg skulle gjøre d... :oops:

Lenke til kommentar

Den ene maskinen min som bare fikk megastore kandidater, har den beste kandidaten på laget. :D Nr.2 på Top Drug Candidates for Sars III.

(host,host). :woot:

 

Ble litt lei av å bruke 7-9 timer per kandidat da, men det var godt for noe. Nå får den litt mer normale kandidater å jobbe med, etter litt hjelp selvsagt. :)

Kjør CLI, det lønner seg. Hvis noen lurer på hvordan, er det bare å spørre. :yes:

 

PS. Hva er din beste kandidat?

Lenke til kommentar

CLI er kort og godt en måte få opp farten på D2OL.

 

Hvordan:

 

1. - C:ProgramfilerSengentD2OLD2OL - her finner du filen "launch".

 

2. - Åpne den i notisblokk. Litt ned står:

 

jvm.executable.noconsole=..jrebinjavaw.exe

 

Her fjerner du w i "javaw" i linjen. Slik at det blir:

 

jvm.executable.noconsole=..jrebinjava.exe , begge steder.

 

3. Til slutt må du gjøre noe med snarveien til D2OL.

Høyreklikk på ikonet og velg Egenskaper. Her står det i "Mål":

 

C:ProgramfilerSengentD2OLD2OLD2OL.exe

 

Her legger du til "controller:cli" uten " etter D2OL.exe

 

Da skal det bli:

 

C:ProgramfilerSengentD2OLD2OLD2OL.exe controller:cli

 

Når du åpner D2OL nå, så vil det skje i "Ledetekst"

 

Trykk "?" og enter for forklaring.

 

Kjør på L.. og alle dere andre. :)

Lenke til kommentar

Men er det ikke på tide å lage et TEAM NORWAY snart. Eller må jeg starte det selv???  :wink:  

 

Jobber med saken L.., så ikke fortvil. Er helt enig med deg. Jeg har kontaktet macmoetry idag. Venter spent på resultatet. "Team Norway" er forhåpentlig snart i box. Lover å gi beskjed når jeg får tilbakemelding.

I mellomtiden kjører vi på.

 

Mvh. Myggen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...