Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fungerer det nå? Hos meg står det fortsatt Initializing... (This may take several minutes) Min maskin har idlet i snart en uke - gi meg noen kandidater!! :)

 

Kanskje jeg skal prøve å reinstallere programmet!? :roll:

Prøv å restarte programmet, hvis ikke det virker kan du laste ned denne:

http://home.cogeco.ca/~teamcanada/tasks.dat

Bytt ut den gamle task.dat med denne så skal du få 106 candidates. :yes:

Lenke til kommentar

Vel, så var det påan igjen.. :smile: Riktignok bare en kandidat i køen foreløpig, men vi får se når jeg kommer hjem fra sykkelturen..

 

Hva slags triks var det med tasks.dat? Har litt lyst på en reinstallasjon (og en reboot :D ) Vel, 3 uker til militæret. Kom igjen - vi må motbevise at vi bare er en flopp. Norge skal slå alle, right? [/litt useriøst]

Lenke til kommentar
Fungerer det nå? Hos meg står det fortsatt Initializing... (This may take several minutes) Min maskin har idlet i snart en uke - gi meg noen kandidater!! :)

 

Kanskje jeg skal prøve å reinstallere programmet!? :roll:

 

samme her :-(

har prøvd å avinstallere og installere på nytt til ingen nytte :-(

Lenke til kommentar

Til dere som har problemer med kandidater osv. Avinstallér hele greia og last ned nyeste versjon; http://www.d2ol.com/dOL/download_instructions.html

 

Jeg fikk riktignok ny Node ID, men la den bare til under min profil så jeg håper det gikk bra. Programmet kjører i alle fall fint igjen og antall kandidater i køa stiger mot 100.. :smile:

 

Eneste betenkelige er den høye CPU-temperaturen her i sommervarmen. Jaja, fin måte å teste stabiltet på.. ;)

 

Edit: nå står det på statistikken at jeg har to noder, men det er jo egentlig den samme.. Jaja, howard er i alle fall med igjen! :)

Lenke til kommentar

fikk 5 kandidater til den nye noden min før i dag men så fikk jeg ikke flere...

de jeg fikk var anthrax kandidater og ble kjørt i gjennom fort...

btw, den nye noden er en snikinnstallasjon på nyeste pc'en på jobben til fattern, er ikke sikker på cpu da, tror det er noe rundt XP2000+

den pc'en står ikke på utenom arbeidstid, og de har bare isdn så hvor mange kandidater den greier i uka blir lite...

var det ikke snakk om at connection detection var fjerna i versjon 1.2? da finner jo ikke pc'en ut om den er online eller ikke, får håpe det går bra...

Lenke til kommentar

fant den jeg og for et par dager siden, og inna den, men funker fortsatt ikke...

men nå synes jeg pc'en er varm nok uten 100% load, for nå er den 55 grader idle, det var 100% load før...

resultat av siste overklokking ;) 2,3ghz 10,5x220...

stygge pisskjøler...

Lenke til kommentar
Fungerer det nå? Hos meg står det fortsatt Initializing... (This may take several minutes) Min maskin har idlet i snart en uke - gi meg noen kandidater!! :)

Kanskje jeg skal prøve å reinstallere programmet!? :roll:

 

Jeg gjorde også ett nytt forsøk med dette programmet nå. Akkurat samme problemet og det er med nyeste versjonen. Dette virker litt amatørmessig for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Har dere som har problemer prøvd å spørre utviklerne ?

D2OL forumet kan kanskje hjelpe. :wink:

 

For meg har det ikke vært aktuelt å bruke så mye tid på det. Synes bare det er merkelig at det ikke blir lagt mer tid av utviklerne i å få ett fungerende program. Etter hva jeg har sett etter å ha skummet over noe lesing er dette ikke noe ukjent problem akkurat.

Jeg tenkte bare at idle tiden på maskinen like gjerne kunne bli brukt til noe fornuftig, dette var årsaken til at jeg har tittet på programmet et par ganger, med like lite hell hver gang desverre.

Lenke til kommentar

mer lyst på seti nå faktisk...

problemet er bare at jeg blir så langt bak alle andre da, d2ol er greit på den måten, ikke så mange som er regga ennå at jeg kan få en god stats....

 

men... har tenkt på å kunne mekke eget system, vet om noe som krever en del ressurser, passord cracking, knekke bl.a md5 hasher, og NTLM...

alle som mener at md5 er sikkert bør passe seg da, laga en gang en php basert cracker som cracket korte passord (5-6 bokstaver a-z 0-9) på en god tid...

kunne bare ha sagt at systemet er laget for utdanning og testing, og at jeg ikke tar ansvar for hva det blir brukt til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...