Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I den opprinnelige SARS@home-tråden stilte jeg meg kritisk til dette. Hva i huleste kunne dette hjelpe for? Og dessuten, hvorfor skal CPU-en min kjøre 100 % load hele døgnet? Ligger jo opp i mot 60 grader nå i varmen!

Hva det skal være godt for?

Gratis regnekraft vil alltid være til hjelp, på en klode med så mye ledig regnekapasitet må det være surt å bruke penger på regnekraft. Spesiellt når det er de med ledig regnekraft som tjener på arbeidet.

Mitt ankepunkt er mangelen på kontroll over prosessorbelastning. Jeg vil gjerne hjelpe til, men ikke nødvendigvis med full belastning hele døgnet. Hadde en kunnet sette max belastning, prioritet og gjerne også begrenset hvilke tider det skal gå på ville jeg nok vært mer interessert.

Deltok på Seti@home en stund, men når programmet i tillegg gav problemer på maskina måtte jeg bare kutte ut.

Lenke til kommentar
I den opprinnelige SARS@home-tråden stilte jeg meg kritisk til dette. Hva i huleste kunne dette hjelpe for? Og dessuten, hvorfor skal CPU-en min kjøre 100 % load hele døgnet? Ligger jo opp i mot 60 grader nå i varmen!

Hva det skal være godt for?

Gratis regnekraft vil alltid være til hjelp, på en klode med så mye ledig regnekapasitet må det være surt å bruke penger på regnekraft. Spesiellt når det er de med ledig regnekraft som tjener på arbeidet.

Mitt ankepunkt er mangelen på kontroll over prosessorbelastning. Jeg vil gjerne hjelpe til, men ikke nødvendigvis med full belastning hele døgnet. Hadde en kunnet sette max belastning, prioritet og gjerne også begrenset hvilke tider det skal gå på ville jeg nok vært mer interessert.

Deltok på Seti@home en stund, men når programmet i tillegg gav problemer på maskina måtte jeg bare kutte ut.

Det går jo an å slå den av når du vil da!

Lenke til kommentar
Balthazar' date='14/05/2004 : 14:49'] :scared: Da var en milepæl nådd:

Nr.100 All Time :dribble:

Velkommen ombord til alle nye medlemmer!

Gratulerer :fun:

Det er gledelig at vi har fått så mange nye medlemmer i det siste, og ikke minst at vi klarer å holde på en så stor andel av dem. Vi gjør det veldig godt i forhold til størrelsen på laget vårt. Stå på!

Lenke til kommentar

XzysteRr: du ekke den første som sier det akkurat...

Lurer egentlig på hva max grensa for en tråd er her jeg... Noen som vet?

Balthazar: Gratulerer!

Fulmen: du kan jo bruke oppgave-planleggeren som ligger i Windows da!

Da kan du kontrollere når du vil at det skal starte (og slutte tror jeg).

Men jeg er enig at noe slik hadde vært veldig kjekt, men jeg kjører uansett når pc'en er på jeg så det har ikke så mye å si for meg.

Men hvis du vil se at programmet får en slik funksjon så burde du si ifra på d2ol forumet, så får du se om de vil ta med noe sånt...

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Vi har alltid plass til flere medlemmer :yes:

Akkurat nå er det vel litt stille ettersom vi har gått litt tom for ting å ta opp. Men vi kan jo legge slagplan mot Free-DC som produserer mer enn oss på ukesbasis nå :scared:

Skal vi la oss synke på ratingen kanskje ? :nei:

Lenke til kommentar
XzysteRr: du ekke den første som sier det akkurat...

Lurer egentlig på hva max grensa for en tråd er her jeg... Noen som vet?

Balthazar: Gratulerer!

Fulmen: du kan jo bruke oppgave-planleggeren som ligger i Windows da!

Da kan du kontrollere når du vil at det skal starte (og slutte tror jeg).

Men jeg er enig at noe slik hadde vært veldig kjekt, men jeg kjører uansett når pc'en er på jeg så det har ikke så mye å si for meg.

Men hvis du vil se at programmet får en slik funksjon så burde du si ifra på d2ol forumet, så får du se om de vil ta med noe sånt...

Er det en maks grense tror jeg den er på 999999, virker sannsynlig vis du ser på hvor mye plass det er der hvor det står hvor mange innlegg topicen har :hmm:

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...