tigerdip Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vi liker medlemmer som blir med lenge Velkommen ! Lenke til kommentar
Fulmen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 I den opprinnelige SARS@home-tråden stilte jeg meg kritisk til dette. Hva i huleste kunne dette hjelpe for? Og dessuten, hvorfor skal CPU-en min kjøre 100 % load hele døgnet? Ligger jo opp i mot 60 grader nå i varmen! Hva det skal være godt for? Gratis regnekraft vil alltid være til hjelp, på en klode med så mye ledig regnekapasitet må det være surt å bruke penger på regnekraft. Spesiellt når det er de med ledig regnekraft som tjener på arbeidet. Mitt ankepunkt er mangelen på kontroll over prosessorbelastning. Jeg vil gjerne hjelpe til, men ikke nødvendigvis med full belastning hele døgnet. Hadde en kunnet sette max belastning, prioritet og gjerne også begrenset hvilke tider det skal gå på ville jeg nok vært mer interessert. Deltok på Seti@home en stund, men når programmet i tillegg gav problemer på maskina måtte jeg bare kutte ut. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Da var en milepæl nådd: Nr.100 All Time Velkommen ombord til alle nye medlemmer! Lenke til kommentar
oledole79 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 I den opprinnelige SARS@home-tråden stilte jeg meg kritisk til dette. Hva i huleste kunne dette hjelpe for? Og dessuten, hvorfor skal CPU-en min kjøre 100 % load hele døgnet? Ligger jo opp i mot 60 grader nå i varmen! Hva det skal være godt for? Gratis regnekraft vil alltid være til hjelp, på en klode med så mye ledig regnekapasitet må det være surt å bruke penger på regnekraft. Spesiellt når det er de med ledig regnekraft som tjener på arbeidet. Mitt ankepunkt er mangelen på kontroll over prosessorbelastning. Jeg vil gjerne hjelpe til, men ikke nødvendigvis med full belastning hele døgnet. Hadde en kunnet sette max belastning, prioritet og gjerne også begrenset hvilke tider det skal gå på ville jeg nok vært mer interessert. Deltok på Seti@home en stund, men når programmet i tillegg gav problemer på maskina måtte jeg bare kutte ut. Det går jo an å slå den av når du vil da! Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Balthazar' date='14/05/2004 : 14:49'] Da var en milepæl nådd:Nr.100 All Time Velkommen ombord til alle nye medlemmer! Gratulerer Det er gledelig at vi har fått så mange nye medlemmer i det siste, og ikke minst at vi klarer å holde på en så stor andel av dem. Vi gjør det veldig godt i forhold til størrelsen på laget vårt. Stå på! Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 fy faen så mange innlegg det var på den tråden her!!! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) XzysteRr: du ekke den første som sier det akkurat... Lurer egentlig på hva max grensa for en tråd er her jeg... Noen som vet? Balthazar: Gratulerer! Fulmen: du kan jo bruke oppgave-planleggeren som ligger i Windows da! Da kan du kontrollere når du vil at det skal starte (og slutte tror jeg). Men jeg er enig at noe slik hadde vært veldig kjekt, men jeg kjører uansett når pc'en er på jeg så det har ikke så mye å si for meg. Men hvis du vil se at programmet får en slik funksjon så burde du si ifra på d2ol forumet, så får du se om de vil ta med noe sånt... Endret 14. mai 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Dette har allerede blitt foreslått Sceptic Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Gratulerer med passering av 200 000 cruncha cands, Pilgrim Og til nye medlemmer: Velkommen Sceptic Endret 15. mai 2004 av Sceptic Lenke til kommentar
oledole79 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 200.000 cands står det respekt av...gratulerer Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Bøyer meg i støvet for Pilgrim.. Lenke til kommentar
lilbossy Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) .......not what I had in .......... mind. Endret 17. mai 2004 av lilbossy Lenke til kommentar
oledole79 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 ....men det gjør vel ingenting...hehe Lenke til kommentar
oledole79 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det var lite diskusjon i denne tråden nå....ni skulle hatt noen flere medlemmer!! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vi har alltid plass til flere medlemmer Akkurat nå er det vel litt stille ettersom vi har gått litt tom for ting å ta opp. Men vi kan jo legge slagplan mot Free-DC som produserer mer enn oss på ukesbasis nå Skal vi la oss synke på ratingen kanskje ? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) XzysteRr: du ekke den første som sier det akkurat... Lurer egentlig på hva max grensa for en tråd er her jeg... Noen som vet? Balthazar: Gratulerer! Fulmen: du kan jo bruke oppgave-planleggeren som ligger i Windows da! Da kan du kontrollere når du vil at det skal starte (og slutte tror jeg). Men jeg er enig at noe slik hadde vært veldig kjekt, men jeg kjører uansett når pc'en er på jeg så det har ikke så mye å si for meg. Men hvis du vil se at programmet får en slik funksjon så burde du si ifra på d2ol forumet, så får du se om de vil ta med noe sånt... Er det en maks grense tror jeg den er på 999999, virker sannsynlig vis du ser på hvor mye plass det er der hvor det står hvor mange innlegg topicen har Endret 22. mai 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
oledole79 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg var innom på NPF Forum isted og reklamerte litt....og ser at det er kommet et nytt medlem : mtw_NPF Velkommen til han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå