don_Vito Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Syns TN_Admin skulle hatt litt flere cands.. kanskje en ide å drive litt "reklamering på forumet".. (nr. 2000!!!) Endret 7. mai 2004 av don_Vito Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Kanskje noen kunne gått sammen om å skaffe TN_Admin en skikkelig plassering? EDIT: Jeg er med om det er interesse for det. Hvem er det som eier TN_Admin? Endret 7. mai 2004 av Øyst Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det er shauge som "eier" TN_Admin. Det står i en tidligere post Sceptic Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har akuratt regga meg som bruker og lagt meg selv til på TN. Men det finnes ikke en commandline klient slik som det finnes til SETI? Den er jo ca dobbelt så rask... Njaal Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Velkommen med på laget Njaal[NOR] D2OL har mulighet til å kjøre kommandolinje men om det har noen stor effekt er vel heller tvilsomt. Det ligger en liten oppskrift på hvordan det gjøres, men jeg kjører GUI både i Windows og i Linux. Sørg bare for å skru av alle animasjoner og sett og cachen til det du måtte ønske så er du igang. Det skjer mye spennende med D2OL for tiden og ting tyder på at det virkelig er verdi i det arbeidet vi utfører (altså utover gleden av å kunne se AnandTech og DPC frykte oss i fremtiden) Stå på! Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kanskje noen kunne gått sammen om å skaffe TN_Admin en skikkelig plassering? EDIT: Jeg er med om det er interesse for det. Hvem er det som eier TN_Admin? Jeg har tilgang til TN_Admin. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hvilken epost må jeg bruke for å gi poeng til TN_Admin da? Njaal Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) hvilken epost må jeg bruke for å gi poeng til TN_Admin da? Jeg er egentlig litt imot mini-teams da jeg oppfatter det som urettferdig ovenfor de som cruncher alene. Det hadde vært greitt hvis det var en egen stat-kategori for mini-teams, men per i dag så er det ikke det. Men hvis dere absolutt MÅ starte ett mini-team, så kan dere høre med GolfBag om dere kan melde dere på teamet hans (TN_TEAM_COWFRYERS) så får dere en jumpstart ihvertfall (Da er det kanskje muligheter for at han blir aktiv igjen?) Lykke til. Sceptic Endret 7. mai 2004 av Sceptic Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ' date='07/05/2004 : 21:05'] hvilken epost må jeg bruke for å gi poeng til TN_Admin da? Njaal Når TN_Admin ble opprettet hadde vi en liten diskusjon om hvorvidt denne brukeren skulle produsere cands. Vi ble da enige om at det var best om TN_Admin var en ren admin uten egen produksjon slik som du også kan finne hos de andre lagene. Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Arrghh! Se her. Nå har dem rekruttert ennå fler Sceptic Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Det er store lag vi konkurerer med nå. DPC har rekruttert noe voldsomt den siste uken, og AnandTech har fått en del nye medlemmer de også. Den siste uken har det kommet 12 nye medlemmer på AnandTech, 4 på TeamNorway, 58 nye på DPC!!!! Velkommen til DiCkTrAzY, Njaal_HW, belsebubb og chondis. Vi trenger den hjelp vi kan få Endret 9. mai 2004 av Øyst Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 det går litt tregt med rekruteringen min, men jeg har passert 40000 og ligger på 108 plass - håper å komme blant top 100 om ikke så lenge Lenke til kommentar
lilbossy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Takk/Thanks! Sceptic read posting about fish and flushing it....he figured out problem with my nodes. Owe it all to a dead gold fish and Sceptic. (Anything for the team.) Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (Anything for the team.) Thats the spirit (Just wish there were a greater share of members with the same way of thinking ) Sceptic Lenke til kommentar
lilbossy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Twinkie.... Slapsticks' lady...(TA_CowTippers )... has a marble rolling pin... we could ask to borrow it? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hmmm... Imagining you with a borrowed marble rolling pin at that speed I better do something with my nodes too before you get to close Great flush and great job Kim! Lenke til kommentar
lilbossy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) trn100..... you are the one that got me involved in this Thanks! Question..... if I wanted to add yahoo or msn to my info, & since I do not understand Norwegian very much, not sure how to go about it. Anyone willing to educate me? Endret 12. mai 2004 av lilbossy Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 det funka jo ikke å rgistrere seg da.. hvor er den ID'en? Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ill give it a shot Lillbossy. Kontrollpanel = Control Panel (under your login name) After hitting that : Endre profil = Change profile Now simply fill in: Din Yahoo identitet: Your Yahoo Din messenger identiter = Your msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå