L.. Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Er litt enig at vi burde samle inn i et stort NORWAY team. Det er kanskje bare deler av europa som hvet hvor norge er. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Er litt enig at vi burde samle inn i et stort NORWAY team.Det er kanskje bare deler av europa som hvet hvor norge er. jeg vet at 'vet' skrives uten H Lenke til kommentar
L.. Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg VET at det er lov å ha en skriveleif en gang i blant!!!! At det går ann "Brukernavnet"!!!! Er du en omreisende lærer eller?? Hvis du ikke har noe bedre å si så ikke SI DET!!!!! ^ OK?? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg VET at det er lov å ha en skriveleif en gang i blandt!!!! At det går ann "Brukernavnet"!!!! Er du en omreisende lærer eller?? Vis du ikke har noe bedre å si så ikke SI DET!!!!! blant skrives forøvrig slik <-- hilsen den omreisende læreren Lenke til kommentar
L.. Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Fornøyd?? Jøss. Få deg en ny hobby!!! Uansett Snart har vi en mill til sammen!!! Conformers Processed: 954,300 Og 50 tusen her!!! Candidates Processed: 47,715 Dette i løpet av: Total Docking Time: 2 years, 338 days, 22 hr, 44 min, 17 sec Men det rareste er at den beste kanidaten er en "Smallpox Target I"??? Så mye for SARS letingen. :wink: Uansett så er vi 155 medlemer i dag da!! Lenke til kommentar
Junta Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Norge er nå på 20. plass All Time. Ellers er vi på 1.plass for uke og dag, men det er jo blitt ganske vanlig. Bra jobba! Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Phuu tilbake etter en lang kjøretur fra Bergen til Oslo, og tilbake da... en boks måtte få litt ferie i denne perioden siden den står i heimen ( slår av pc'er og slikt når jeg er vekke mer en 2 dager). hmm ja uansett så er jeg såpass heldig at jeg har tilgang til en del maskiner grunnet jobben min, så jeg har fått opp en del noder. kommer kanskje flere også.. får se litt utover uken som kommer. Et lite hint til dere som vil snike denne inn på maskiner og har admin tilgang.... instaler firedaemon og sett d2ol opp som en service gjennom den, kjør den i controller:file modus og sett prioriet til idle eller bellow normal ... ingen som merker den er der !!.. 'Keep up the good work' gutter.. !! G. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Er det bare jeg som ikke klarer å komme meg inn på siden deres og sjekke stat'en eller? Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 u r not alone for å si det slik... G. Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Trenger jo ikke det Vi er sikkert øverst (som alltid). Lenke til kommentar
holmis Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har dere problemer med å få sendt inn resultater, og å få nye kandidater? Jeg har ikke fått noe nytt siden onsdag. Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Ser ut til at vi bare må smørre oss med litt tolmodighet. G. --------------- All, We are experiencing unexpected bandwidth issues due to an overwhelming amount of traffic from uploaded results. Those number of nodes who have had trouble uploading large result files and the size of these files have been found to be much larger than reasonable expected and this has led to a massive backup in the system. I do not have an exact amount of time from the developers as to how long this will take to sort out but it will most likely continue for the next couple of days and possibly into the weekend. I will be back later tonight or in the morning with more information about this. Ken ---------------- Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 due to an overwhelming amount of traffic from uploaded results And what team is on the overwhelming top right now? Vi er alt for gode Lenke til kommentar
zyp Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 prøve å være med igjen jeg... har ikke kjørt d2ol siden jeg skrev innlegget om at jeg hadde problemer på side 5 eller 6... men nå kjører jeg d2ol med full kø igjen, så nå skal jeg bidra en del... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har ikke fått kandidater siden torsdag eller noe :x Lenke til kommentar
zyp Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 har ikke fått kandidater siden 20. juni jeg... og resultatene ble sist uploada 22. juni... har 50 som skal uploades nå og 50 i kø... holder vel i et par dager til, sars target 3 kandidatene tar jo grusomt lang tid da... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 The project will be suspended today for about an hour while we install the new card in our router to open up our new t1 line. After talking with the developers I believe we will be able to bring everything back up after this and start handing out tasks again. Ken Med litt flaks skal det være mulig å få flere kandidater snart Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Tenkte jeg skulle være med, men da jeg så at det var på 11,4 MB, så dreit jeg i det! (ISDN) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det er da ikke så ille, selv med isdn. Det blir på størrelse med en litt lang mp3 i god kvalitet 8) Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Da har de fått opp den nye linjen og nye oppgaver blir sent ut ASAP. Statistikk sidene virker igjen og vi leder seff. på uke og dag! Og vi har klatret 1 plass på all time listen også og er da på 17 plass :woot: G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå