b.lind Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har de siste månedene registrert at meldinger sendt fra folk med Tele2-abonnement til meg med Telenor-abonnement blir 30 min forsinket. Dette skjer både titt og ofte, og gjør at man ikke kan stole på at meldinger kommer frem når de skal. Jeg har fått nytt sim-kort, testet kortet i flere telefoner, men problemet dukker opp likevel. Har snakket med både Telenor og Tele2, og begge nekter for at dette er et kjent problem, og at feilen ligger hos dem.... Er det andre som har opplevd det samme?? Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er ofte litt forsinka. Men ikke så mye som 30 minutter. Noen ganger skjer det ikke i det hele tatt heller.. Lenke til kommentar
b.lind Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Det er snakk om at dette skjer i flertallet av meldingene, og det er nesten alltid nøyaktig 30 min forsinkelse. Dette skjer fra flere forskjellige avsendere, men de har alle Tele2. Lenke til kommentar
b.lind Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ingen flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå