Cyrax16 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvordan monterer man en revoltec agp vifte?? Jeg bestilte en fra 3dfxcool.no til mitt sapphire 9700 atlantis pro. Men nå vet jeg ikke hvordan man monterer den. Kan noen vere greie å hjelpe meg litt. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 tja ikke for å være en hyper treig paragraf rytter. men det første du kan gjøre er å forandre tema navnet til noe mere nøyaktig til ditt problem Lenke til kommentar
Cyrax16 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Hvorfor bryr du deg når du ikke kan gi et bra svar? Lenke til kommentar
aMo Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det er akurrat det han gjør, han bryr seg.. Fordi at om du ikke forandrer topic, så blir tråden sikkert stengt.. les reglene.. Lenke til kommentar
Cyrax16 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 sorry da men jeg trenger seriøst hjelp med spørsmålet. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 sorry da men jeg trenger seriøst hjelp med spørsmålet. Hvis du ønsker svar så bør du endre topictittelen Lenke til kommentar
Cyrax16 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Er den ikke grei nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå