Gå til innhold

Leter etter 5.1/7.1 Gaming Headset

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på utkikk etter nytt Headset og nå vil jeg skaffe meg et ordentlig et.

Men er ikke sikker på hva som er "the shit"(:p) på headset-fronten for øyeblikket.

Så lurte på om dere har noen anbefalinger til hvilket headset jeg burde kjøpe.

Bra surround og lydkvalitet er så klart et must. Prisklasse er vel mellom 600-1000 kr. Og som Tittelen beskriver er jeg på utkikk etter 5.1 eller 7.1 ^^

Takk for alle svar :)

Endret av Daggis0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech G35 er vel et godt valg. Det er vel akkurat innenfor budsjettet ditt med en pris på rundt 1000-lappen.

Plantronics Headset .GAMECOM777 kan jo også vurderes, men da snakker vi 5.1 for en hundrelapp eller to mindre. Steelseries Siberia V2 bør vel også tittes nærmere på.

I denne prisklassen er vel det meste bra nok for ditt bruk, så det blir vel en vurdering av hva du selv liker. De kjennes jo ofte forskjellig på hodet, så om du har mulighet til å teste disse i en butikk burde du gjøre det. Kan for øvrig også nevne Sennheiser PC 350 som også holder seg meget bra i denne sammenhengen, men er nok litt i overkant av budsjettet ditt.

Bruker selv et Plantronics DSP 500, men det begynner å bli noen år gammelt. Funker fortsatt utmerket, men det har nok ikke de funksjonene du etterspør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...