Gå til innhold

MW2 på tur nedenom og hjem?

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg arbeiedet, og utenom det prøvd å spille litt MW2 da de fleste vennene mine har vært opptatt. Men det har ikke gått så bra. Uansett hva jeg prøver å foreta meg er det ett eller annet som klikker fullstendig med MW2, og MW2 alene.

Iløpet av de siste dagene har jeg slitt med følgene ting som har gjort at jeg har prøvd å spille mer enn jeg faktisk har spilt (noe som bare er teit):

1) "Unable to sync your files for MW2 with Steam Cloud" - Merk at jeg ikke har spilt MW2 på en annen pc enn den jeg sitter på nå, og det er ikke noe nytt å "synce". Dette har skjedd flere ganger.

2) Umulig å finne en god host, dvs. en host som holder minst 5 av 10 latency-barer gjennomsnittlig til spillerne i gamet (Jeg har endret dette slik at istedet for 4 latency striper så har jeg 10 for et mer nøyaktig syn på det). Med umulig vil jeg si at 9 av 10 matcher jeg prøver å spille forlater jeg pga. helt elendig latency. Og nettet mitt er bra nok da jeg som host gir folk 6 av 10 i latency stabilt.

3) IW-net bruker to-tre forsøk på å finne den beste hosten. Ofte starter den som er dårligst rustet til å være host, som host. Dette fører til at folk forlater matchen og "Gamelobby Closed" etc.

4) Har fått noen "fatale" feil der MW2 bare quiter og jeg får en error med masse tekst om noe som virker litt for alvorlig til at en feil bare skal poppe opp. Husker dog ikke hva som stod på denne meldingen i skrivende øyeblikk. Dette har skjedd 4 ganger i en normal match der det er lite nevneverdig som skjer som skal føre til en slik feil.

5) IW-net henger seg etter sammenslåing av lobbyer noe som gjør at jeg til stadighet blir teamet opp med helt tilfeldige spillere som jeg på ingen måte kjenner og vil være på lag med. Dette holder på helt til jeg restarter hele pc'n min - å avslutte steam hjelper ikke.

6) "Gamelobby Closed", "Unable to connect to host" osv. skjer ofte, men ikke bare det. Selv om jeg trykker OK så kommer feilmeldingen opp igjen og igjen og igjen. Den kommer så fort og ofte at jeg ikke klarer å trykke meg ut av spillet.

Dette er helt latterlige feil som gjør spillet nesten uspillbart. Nei, gleder meg til BF: Bad Company 2... Håper det blir et skikkelig slap in the face for IW som virkelig tror de kan seile på suksessbølgen til CoD4: MW.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...