Gå til innhold

http://www.gamestore.no

Anbefalte innlegg

Hva er dette for en side?

Jeg bestilte ett spill for ca 1 uke siden. Jeg har ikke fått det, jeg har mailet for å spurt når jeg får dette, jeg har ringt men kommer bare til mobilsvar!(?)

Er dette en totalt useriøs side eller er dette et engangstilfelle?

Trodde kanskje den var litt seriøs siden det var reklamert på denne siden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-28 09:04, WeeR skrev:

Hva er dette for en side?

Jeg bestilte ett spill for ca 1 uke siden. Jeg har ikke fått det, jeg har mailet for å spurt når jeg får dette, jeg har ringt men kommer bare til mobilsvar!(?)

Er dette en totalt useriøs side eller er dette et engangstilfelle?

Trodde kanskje den var litt seriøs siden det var reklamert på denne siden..

De er seriøse, og har store planer for fremtiden i følge telefonsamtaler jeg har hatt med daglig leder. Syns det er merkelig at du ikke kommer fram på telefon, men du kan forsøke å ringe daglig leder på mobil (send meg en mail så skal du få nr hans), og mailadressen hans er [email protected] i tilfelle du har benyttet deg av en annen.

Lenke til kommentar

Det er den adressen jeg har mailet til, men ikke fått noe svar.. Greit nok hvis de ikke har fått inn spillet, men de burde værtfall svare meg på mail og opprette et system som viser om de har varen på lager eller ikke.(Hvis de som du sa skal være seriøse). Eller i værste fall komme med en tilbakemelding om når de får inn. Takk for svaret! Håper jeg får spillet jeg bestilte fortest mulig.

Lenke til kommentar

Jeg sendte han en mail angående ditt problem i går, og fikk svar på SMS litt senere på kvelden fordi han ikke fikk tid til å svare på mailen der og da. Jeg var nemlig litt usikker på om at nummeret som står på sidene dems var korrekte, men det er dem. Det som er viktig er at du faktisk legger igjen en melding på svarer med navn og nr. Det er i følge han mange som ringer uten å legge igjen noe som helst, og siden en del ringer fra jobben er det vanskelig å spore opp kunden.

Et annet problem er serveren hans, som han har hatt et par problemer med i forrige uke. Han er også avhengig av at BJ Electronics og KE Media har varene inne da han antageligvis ikke har så stort lager for tiden. Jeg tror dessverre bare du er veldig uheldig i din bestilling, og han er lei for det. Men det positive er at nesten alt på siden hans skal rustes opp om en måneds tid. Tenker da på både utseende, webshopløsning mv. Da får vi håpe det blir helt nye boller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...