rirri Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg lurer på om det går ann å få et nyhetssystem, som man kan bare logge inn på en side på nettet å skriver en nyhet, så blir det oppdatert på nettsiden min. Lenke til kommentar
gather Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Det du er på jakt etter kalles et Content Management System (CMS). Det finnes mange eksempler på slike alt etter hvilket programmeringsspråk du har støtte for på serveren din. Det mest utbredte er PHP og eksempler på slike systemer som er laget i PHP er for eksempel Wordpress, Joomla og CMS made simple. Hvis du bare ønsker et helt enkelt nyhetssystem kan du også vurdere Cutenews (lenge siden jeg har brukt det, men skal vistnok fremdeles være brukbart). Det er også mulig å bruke tjenester som for eksempel Ipublish, Blogger.com eller Wordpress.com og knytte disse opp mot egne domener. Edit: Intressant bug. Teksten kom to ganger men ikke to innlegg. Endret 3. februar 2010 av gather Lenke til kommentar
jonol Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 jeg kan anbefale både wordpress og cutenews, velg det som passer deg! med wordpress kan du lage ditt eget tema og du kan endre HELE siden på nett! med cutenews kan du implementere nyheter på en side, der kan du bare endre nyheter og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå