spetwols Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Flytt tråd vist den er feilplasert! Lurte på en ting. Kan man sjekke på youtube når man la til favorittene sine ? Skal sjekke litt. Foreksempel så husker jeg den førset a-ha sangen jeg hørte da jeg ble fan. Den la jeg til favoritter med engang,og nå lurer jeg på når det var. Vist dere skjønner! Takker for svar! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Ingen som vet dette er mulig ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ser ikke ut som det går, står ikke noe timestamp i kildekoden og siden man ikke kan sortere etter det tyder det på at den funksjonaliteten ikke er skrevet i databasen dems Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hold musa over brukernavnet ditt, og velg "Favorites". Da kommer det en ny type liste over alle favorittene dine, med alt slags muligheter inkl. datoen når man la den til. Endret 2. februar 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hold musa over brukernavnet ditt, og velg "Favorites". Da kommer det en ny type liste over alle favorittene dine, med alt slags muligheter inkl. datoen når man la den til. For meg står det bare "date added", og datoen som vises er datoen filmen ble lagt ut på youtube, ikke når den ble lagt til som favoritt Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Damn. Var så sikker på at det stemmet, men du har helt rett. Da vet jeg ikke. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Okey,takk for forsøke hvertfall! Endret 2. februar 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå