Dianophi Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Heisann folkens! Har en htc touch 2. begynner å bli gal her, da det ikke finnes info om mitt problem, og jeg får ikke svar på andre forum om mitt problem..... så okey, dette er problemet: Telefonen har en tendens til å "falle ut" av nettverk (som oftest når jeg drar mellom større avstander, noen ganger på samme plass også). Jeg må som oftest skru av og på telefonen for å vite at den har falt ut (eller at folk ikke får ringt inn). Den vil ikke koble til telenor når jeg velger telenor nettverk på nettverkskoblinger. Altså, det hele er snakk om telefon nettet (gsm,gprs,3g), ikke internett. jeg har: - Reset'a telefonen på 2 måter. Vanlig tilbakestilling av instillinger. Og tilbakestilling til fabrikk instillinger. - Sjekket simkort, tatt ut og inn. Byttet mellom telenor og netcom kort. - Slått av 3g, funker også ei stund. slått på 3g, funket også en STUND. Ikke konstant på noen av delene. - Satt gsm nett som standard, istedenfor 3g. Funker av og til. - "satt opp" telenor nettet igjen (gjennom en slags nettverksguide eller hva det heter". Når telefonen da kommer på igjen, funker den normalt igjen en STUND! En kar fortalte meg at htc telefoner har ofte problemer med å lete etter 3g nett når den går utenfor områdene, altså, den kun leter etter 3g nett når den ikke finner. Dermed får jeg ikke vanlig nett. Alt i alt har jeg fikset fram og tilbake på nettverksinnstillingene, fikset det noen ganger, for å så få samme problemet igjen. MEN JEG FATTER IKKE HVA I POKKERN SOM ER PROBLEMET!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå