øl_i_tastaturet Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha, betalte nettopp et fet sum for et Newsweek Magazine signert av selveste Marshall. 100% autentisk. Har selvsagt kjøpt fra en kjent selger som ikke driver bullshit. Utrolig gira nå. Denne skal rammes inn på veggen Lenke til kommentar
Suic Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 GZ da Hvis det virkelig er han som har signert den Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Faen så drit fett! Hvis jeg hadde hatt no signa av han hadde det fått hedersplassen Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Penger ut av vinduet. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Penger ut av vinduet. Fordi? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Penger ut av vinduet. Hva med å si nøyaktig hvorfor, i stedet for å sende ut et signal som du selv garantert vet kan tolkes på to forskjellige måter? Ja, jeg tror du burde prøve det, når du strengt tatt er på et diskusjonsforum. Så spørsmålet mitt til deg blir; hvorfor er det bortkasta penger? Fordi du mener det ikke er noe verdt å samle på, eller fordi den ikke er autentisk, og dermed ikke får det som er betalt for? Endret 8. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Hva skal du med det liksom? Greit nok om du liker bladet, men jeg ser ikke hvorfor man skal heve prisen fordi at en eller annen kjendis har rabla navnet sitt på det. Edit: Hadde ikke tenkt til å uttale meg, men så så jeg signaturen til Wankership. Endret 8. februar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er jo selvfølgelig bare scam scam scam.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Ble i grunn litt nysgjerrig selv på hvordan trådstarter mener han kan garantere for at selgeren ikke driver med lureri. Endret 8. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er jo ikke noe stas med signa stæsj med mindre du har fått det signa selv. Kjøpe signa stuff er lame. Vel, hver sin smak. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kult! Er det han kjente kokken? Han som reiser rundt og hjelper resteuranteiere og sånn? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 BWAHAHAHAHA... Måtte bare le :!: Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Syns personlig han er en ufyslig person, men det er bare min personlige mening. Gratulerer med signert utgave uansett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå