Gå til innhold

CS Promod Beta 1.04 lansert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Akuratt når det kommer til CSP burde man se på catchgamer.no. Det har skjedd litt av hvert. Et ganske kjent Source-lag har gått over fra source til CSP. Noen må jo være de første.

Ellerså er det masse som har skjedd sia release av første beta, og mye skal skje.

Etter vote på Catchgamer sine sider, står det følgende fra brukere:

Hva syns du om CSPromod beta 1.04?

Elsker det! (118)

12.34%

Det er helt ok (298)

31.17%

Det er dårlig (82)

8.58%

Det er helt elendig! (69)

7.22%

Har ikke prøvd det (308)

32.22%

(Bare se resultatet) (80)

8.37%

Står litt her, pluss en del vettig (mye unyttig og) i comments.

Den her viser litt også:

Få med deg slutten.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Eneste jeg helt ærlig har prøvd er første betaen de kom med, har spillet blitt forbedret siden starten?

Samme her. Skal teste masse i dag tenkte jeg. Kommer med min vurdering iløpet av uka.

Screenshots er det nok av her.

Lenke til kommentar

Jeg syns CSP var morsomt da jeg prøvde det for første gang. Har ikke prøvd det siden da det kom ut tho. Da var det en del bugs, og veldig lite servere / folk som spillte, så derfor har jeg ikke testet det siden. Men kanskje jeg skal laste det ned igjen og prøve det. :)

Ta en runde eller 3 på Nizzen sin server ikveld da. :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Nå har CS Promod Beta 1.06 blitt lansert, og det begynner faktisk å bli temmelig spillbart!

Aztec kom med i den nye map-rotasjonen fra beta 1.05, med nye teksturer og endringer ment for å gjøre mappet mer balansert. Nye player modeller, tweaked recoil på våpnene (slik at recoilen minner mer om den på CS 1.6) og death animations ala CS 1.6 er noen av nyhetene.

Det er knapt en måned siden Beta 1.05 kom ut, men den utgaven hadde visstnok bugs som ødela en del for gameplayet. CSP Beta 1.06 er mer som en nødvendig oppdatering for å gjøre Promod spillbart igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...