bandit Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tenkte å kjøpe en 500GB HD med kun en plate. Har det noe å si hvor jeg legger OS-part?? med tanke på ytelse? Tenkte å dele opp i 50gb/450gb (evnt 450/50) der 50Gig part. skal huse OS. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Teoretisk vil eg si at best ytelse fås innerst. Men om det er merkbart? Tvilsomt. Lenke til kommentar
johome Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ytterst sier jeg, fordi datatettheten er størst der. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 jeg regner også med at det er ytterst, tenker da at med et fast rpm så blir hastigheten større jo lengre ut man kommer. Men er det noen som kan komme med noe fornuftig om det er store forskjeller? Regner med at en disk blir partisjonert fra innerst til ytterst? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Første partisjon er ytterst. Og det er der det er best ytelse. Så OS havner jo automatisk på best plass. Forskjellen på ytterst og innerst er lett synlig med testprogram som f.eks HdTach http://images.google.com/images?hl=en&...sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå