X-Mode Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) da har dagen kommet og maskinene begynner å svikte meg, sist gang jeg handlet pc var i 2005 eller noe, men jeg har tenkt å ta meg sammen og bygge meg en egen stasjonære pc nå, sjerm,tastatur,ekstern hardisk,høytalere og musa er i boks, men selve pcen har jeg ikke begynt på engang, jeg har tenkt å bruke pcen til følgende: Spille spill, så grafikken og prosessoren bør ver lit kraftige. lage musikk, og da trenger man et par GB med ramm, kravet til lydkortet er at det skal ver line-inn sånn at jeg kan ta opp musikken. jeg er en trofast bruker av windows XP-PRO men nøler ikke med å skifte OS hvis det hjelper på utelsen. kabinettet trenger ikke se noge fansy ut, helst ett greit nytralt kabinett, og jeg er veldig glad i USB inganger, har ekstremt med USB dibidutter jeg bruker dagelig, og hvor er det greiest å handle delene? før i tiden var komplett.no den siden jeg bestilte mye i fra. Busjettet er på ca 5-6000, kan noen hjelpe meg å sette sammen en handle liste? Endret 31. januar 2010 av X-Mode Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hmm...feil forum å poste dette i...HER er rett forum Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 kan noen flytte posten:)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå