South_Bridge Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 En venn har kjøpt seg Asus EEE 1008HA som har Win7 fra butikken. Men det viser seg at min venn ikke får skifte bakgrunnsbilde? Hva er det for noe tull? Har googlet og funnet ut at man kan hacke en fil et eller annet sted og overskrive, men det er litt slitsomt ettersom min venn ikke er så datakyndig. Noen update på dette? Lenke til kommentar
2new Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er ikke tull, sånn er det når man har Win7 Starter Edition. Er bildet som er standard så stygt (har ikke "sett" Starter Edition)? Har egenlig ikke skjønt vitsen med bilde som bakgrunn, har alltid en farge.... Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 South_Bridge skrev: En venn har kjøpt seg Asus EEE 1008HA som har Win7 fra butikken. Men det viser seg at min venn ikke får skifte bakgrunnsbilde? Hva er det for noe tull? Har googlet og funnet ut at man kan hacke en fil et eller annet sted og overskrive, men det er litt slitsomt ettersom min venn ikke er så datakyndig. Noen update på dette? eg gikk og fø hørte meg litt rundt i butikker, venner og forum. W7 starter er en "demo" sier nesten alle som jobber i butikker men så gjorde et lite søk på Google det skal gå å skifte bakgrunnsbilde, men da må du legge til programvare som ikke er Microsoft. ---- Mitt tips: på vlc er det som du kan kjøre filmen i bakgrunnen, huske ikke hvordan du gjør det. vis du finner ut av det så kan du lage en film med et bilde på så kan du bare kjør den i vlc. det gikk på xp. håper du for det til. Hilsen Gin-shadow Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tar det ikke veldig mye minne for en laptop å konstant kjøre en video i bakgrunnen da? Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hakasu skrev: Tar det ikke veldig mye minne for en laptop å konstant kjøre en video i bakgrunnen da? jo litt men, vi du sette alt grafik intlingene på ytelse så går det mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå