Gå til innhold

Windows 7 Starter... hva er dette for noe TULL, får jeg ikke bytte bakgrunnsbilde?

Anbefalte innlegg

En venn har kjøpt seg Asus EEE 1008HA som har Win7 fra butikken. Men det viser seg at min venn ikke får skifte bakgrunnsbilde? Hva er det for noe tull?

Har googlet og funnet ut at man kan hacke en fil et eller annet sted og overskrive, men det er litt slitsomt ettersom min venn ikke er så datakyndig.

Noen update på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke tull, sånn er det når man har Win7 Starter Edition.

Er bildet som er standard så stygt (har ikke "sett" Starter Edition)?

Har egenlig ikke skjønt vitsen med bilde som bakgrunn, har alltid en farge....

Lenke til kommentar
  South_Bridge skrev:
En venn har kjøpt seg Asus EEE 1008HA som har Win7 fra butikken. Men det viser seg at min venn ikke får skifte bakgrunnsbilde? Hva er det for noe tull?

Har googlet og funnet ut at man kan hacke en fil et eller annet sted og overskrive, men det er litt slitsomt ettersom min venn ikke er så datakyndig.

Noen update på dette?

eg gikk og fø hørte meg litt rundt i butikker, venner og forum.

W7 starter er en "demo" sier nesten alle som jobber i butikker

men så gjorde et lite søk på Google det skal gå å skifte bakgrunnsbilde, men da må du legge til programvare som ikke er Microsoft.

----

Mitt tips:

på vlc er det som du kan kjøre filmen i bakgrunnen, huske ikke hvordan du gjør det.

vis du finner ut av det så kan du lage en film med et bilde på så kan du bare kjør den i vlc. det gikk på xp.:p

håper du for det til.

Hilsen Gin-shadow

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...