Gå til innhold

Syk katt, tror det haster!

Anbefalte innlegg

Katten vår har ikke spist siden torsdag denne uka.

Hun er veldig slapp.

Hun drikker vann

Svelger tungt

Piper når man løfter henne..

Hun fikk vaksine torsdag forrige uke og hadde lignende oppførsel da.

Noen som har noen erfaring med dette?

Tips/råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

26kr per minutt bare for å få svar på noe blir litt mye.. Særlig hvis det er et svar som "ring dyrlegen i morgen"..

Prøver å søke på nett, men siden det ikke er sikkert at jeg finner noe der spurte jeg her også..

Lurte egentlig bare på om noen hadde hatt samme/lignende problemer med katten sin og eventuelle tips..

Er bare en generell vaksine for katter. Hun fikk ormkur også..

Dvs en årlig ting..

Hva når man ikke har mulighet til å komme seg til dyrlegen på minuttet..?

Jeg har vært borte i helgen og har derfor ikke vært klar over det før jeg nå nylig kom hjem..

Jeg har ingen mulighet til å ta henne til noen dyrlege for øyeblikket. Jeg er avhengig av å sitte på med noen, og det å skulle komme seg til noen som helst dyrlege nå blir veldig vanskelig. Går ikke noen busser til noe tog, vet ikke hvor eller om det er noen åpne dyrleger, kan ikke akkurat gå ute i vinterkulda med den syke katten heller..

Lenke til kommentar

har vært borti noe lignende ett par ganger, men har ingen generell sak det kan være.

det var fysiske skader, av forskjellig art. det har blitt en dyr katt etterhvert, ca 10k i skader på ca 3 år.

min anbefalling er å dra til dyrlegen senest i morgen hvis den ikke er mye bedre innen da.

jeg ville dratt til dyrlegen nå, men det er kanskje vanskelig...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Når man eier dyr, er man pliktig til og ta vare på det når det er sykt, og uforusette avgifter må man regne med. Tar deg ikke råd til og ringe veterinær en gang.. bullshitt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...