banansplitt™ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Sikkert et spørsmål som har blitt stilt mange ganger, men jeg fant det ikke. Endret 31. januar 2010 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, det går helt bra å kjøpe spill fra play.com. UK(hvor play.com er fra), og resten av europa, ligger i samme sone som Norge. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 meeen husk at moms grensa er på 200 kr, over det kan det bli et tillegg på 25% Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 meeen husk at moms grensa er på 200 kr, over det kan det bli et tillegg på 25% (pris på vare + frakt) * 25% + 109 (begyr) blir regnestykket for varer over 200. Merk at Play sender varer separat Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Merk også at Play sender fraktfritt.. så hos Play blir regnestykket: Pris på vare * 25% + gebyr, for varer over 200 kr. Så dersom varen koster under 200 kr, trenger du ikke betale toll når du kjøper hos Play.com Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Merk også at Play sender fraktfritt.. så hos Play blir regnestykket: Pris på vare * 25% + gebyr, for varer over 200 kr. Så dersom varen koster under 200 kr, trenger du ikke betale toll når du kjøper hos Play.com noe som er konge! spesielt når de har tilbud på dvder for 3 pund osv Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vet. Kjøpte 10 dvd'er og et spill derfra for en liten stund siden, betalte i underkant av 500 kr. De begynner å tikke inn i postkassa, en av gangen. Hærlig! Men er det flere som opplever svært varierende leveringstid? Noen ganger kommer de innen 4 dager, andre ganger kan det ta opp til 2 uker. Litt irriterende, men det er så billig at det gjør ikke så mye. :!: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vet. Kjøpte 10 dvd'er og et spill derfra for en liten stund siden, betalte i underkant av 500 kr. De begynner å tikke inn i postkassa, en av gangen. Hærlig! Men er det flere som opplever svært varierende leveringstid? Noen ganger kommer de innen 4 dager, andre ganger kan det ta opp til 2 uker. Litt irriterende, men det er så billig at det gjør ikke så mye. :!: Jeg regner alltid 2 uker fra play. Bor i Oslo. For et par år siden tok det ca en uke, men nå er leveringstiden altså dobblet. Mistenker at det er posten i Norge. Pakker fra Amazon tar like lang tid. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bor i Oslo selv. En av filmene jeg bestilte på torsdagen, kom på tirsdagen. En annen kom på onsdagen. Resten har jeg ikke sett noe til... Synes det er litt små-rart at de kommer så spredt, i og med at alle (angivelig) ble sendt samtidig. Men så lenge det ikke er noe hast, tenker jeg ikke så mye på levering. Da blir overraskelsen større når den kommer Lenke til kommentar
Monday Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bor i Oslo selv. En av filmene jeg bestilte på torsdagen, kom på tirsdagen. En annen kom på onsdagen. Resten har jeg ikke sett noe til... Synes det er litt små-rart at de kommer så spredt, i og med at alle (angivelig) ble sendt samtidig. Nei er nok ingen logikk på det der, men gjennomsnittet er 2 uker. Lenke til kommentar
Episong Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sikkert et spørsmål som har blitt stilt mange ganger, men jeg fant det ikke. Det er bare å passe på at spillene er i PAL-format og ikke NTSC (USA). Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Butikken er jo britisk, så ville vært rart om den solgte amerikanske spill. Dersom det er tilfellet, så har de gode angre-retts regler der: Dersom du ikke ønsker varen allikevel, eller det er en feil, er det bare å sende tilbake (kostnadene dekker du selv, though. Hvis ikke feilen skyldes Play). Kjøp i vei, har selv aldri hatt problemer med spill fra denne butikken Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Når vi er inne på det. Vil Xbox / Wii controllere / utstyr fra dealextreme.com (US) fungere i Norge? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18435 EDIT: Tilleggspørsmål; er disse uoriginale?! Endret 14. februar 2010 av Points Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ja dette vil fungere på norske maskiner. Utstyr er ikke soneinndelt. Det ser også ut som at dette er en uorginal kontroll ja. Ser veldig lik ut, men det er noe som skurrer. Spiller det noen rolle? De orginale kontrollene er jo svindyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå