Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Går det ann hvis jeg spiller COD:MW2 på PS3, og en annen sitter på PC, at vi kan havne på samme game? Eller er det bare PS3 spillere mot andre PS3 spillere, og PC spillere mot andre PC spillere? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 det er ingen dedikerte servere, så her er det pc, 360 og ps3 i samme haug.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Bare PS3 spillere mot andre PS3 spillere, og PC spillere mot andre PC spillere er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Setter pris på svarene deres, men nå er jeg jo tilbake til start. En av dere påstår at det er alle, men den andre mener det er bare samme system som kommer i samme game? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 For det første så er Modern Warfare 2 tilkoblet Steam nettverket på PC, dvs at visst man skal ha MW2 så må man ha Steam installert for å spille sammen med andre. For det andre så ville det vært ganske stor forskjell på fps'en, fordi en PC spiller ville hatt overtaket på en PS3 spiller (Det finnes selvfølgelig unntak). Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Skjønner den, men er det ingen plass dette står? Eller er det noe du tror, siden det virker ganske logisk? Når man har en PS3, oppretter man jo en 'slags' steam-kontoting. Nick osv, men ikke det samme som steam PC, troor jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Skjønner den, men er det ingen plass dette står? Eller er det noe du tror, siden det virker ganske logisk? Når man har en PS3, oppretter man jo en 'slags' steam-kontoting. Nick osv, men ikke det samme som steam PC, troor jeg.. Det virker ganske logisk, fordi: PC versjonen kjører gjennom IW.net og Steam. Xbox 360 versjonen kjører gjennom Xbox Live PS3 versjonen kjører gjennom Playstation Network. La oss ta ett eksempel: Xbox kjører via Xbox Live server. PC er ikke designet for å kjøre gjennom Xbox Live og Xbox er ikke designet til å kjøre gjennom IW.net sine servere. Endret 31. januar 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, ser den. Men da vet jeg det, takk ;] Lenke til kommentar
Monday Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skjønner den, men er det ingen plass dette står? Eller er det noe du tror, siden det virker ganske logisk? Når man har en PS3, oppretter man jo en 'slags' steam-kontoting. Nick osv, men ikke det samme som steam PC, troor jeg.. Dude... du kan GARANTERT ikke treffe NOEN på PC spillere når du spiller PS3 PC vs PC PS3 vs PS3 (Men microsoft håpet på en dag og kunne kjøpe deler til biler på mobilen, style den på datamaskinen og kjøre den på Xbox 360 men det er ikke i nærheten av det du tenker) Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Dude... du kan GARANTERT ikke treffe NOEN på PC spillere når du spiller PS3 PC vs PC PS3 vs PS3 (Men microsoft håpet på en dag og kunne kjøpe deler til biler på mobilen, style den på datamaskinen og kjøre den på Xbox 360 men det er ikke i nærheten av det du tenker) Ikke mye dude her nei. Nei, skjønner jo den nå. Er ikke helt kjent med den type teknologi, derfor jeg opprettet denne tråden, for å få svar fra noen som vet Endret 31. januar 2010 av Madebyme Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 trekker tilbake tidligere post.. bare jeg som har litt misforstått dette med servergreiene i dette spillet... måtte ta en googling her for ble litt usikker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, ser den. Men da vet jeg det, takk ;] Bare hyggelig Lenke til kommentar
Monday Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dude... du kan GARANTERT ikke treffe NOEN på PC spillere når du spiller PS3 PC vs PC PS3 vs PS3 (Men microsoft håpet på en dag og kunne kjøpe deler til biler på mobilen, style den på datamaskinen og kjøre den på Xbox 360 men det er ikke i nærheten av det du tenker) Ikke mye dude her nei. Nei, skjønner jo den nå. Er ikke helt kjent med den type teknologi, derfor jeg opprettet denne tråden, for å få svar fra noen som vet Ikke dude eh? Forklarer en del fint at du fikk hjelp da Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Ikke dude eh? Forklarer en del :hmm Hahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå