Kuffe Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har spilt ca 4 døgn, opplevd minst 10 juksere. Det går mest på aimbot. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Å herregud. Skjønner dere ikke poenget mitt? Jeg sier ikke at det ikke finnes cheatere i MW2, men jeg sier at det mange tror er cheatere faktisk er helt rene spillere som bare er litt bedre enn gjennomsnittet. Så fint at du ville dele dette med oss. Veldig relevant og. Har virkelig noe å si mot det de andre skrev som du svarte på. Jada. Endret 3. februar 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har egentlig møtt relativt få cheatere, og når vi er inne på det, Nukes. Har kun møtt 2-3 aimbotters siden 10. nov, noen flere wallhackers. men verken jeg eller noen jeg kjenner har møtt på en hacka lobby/game/server whatever.. Og jeg har kun møtt en nuke som jeg ikke har sendt av selv, det var dog av han ene aimbottern. Og jeg har fram til nå siste uke kun spilt domination og tdm/merce tdm. Spiller på pc Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Å herregud. Skjønner dere ikke poenget mitt? Jeg sier ikke at det ikke finnes cheatere i MW2, men jeg sier at det mange tror er cheatere faktisk er helt rene spillere som bare er litt bedre enn gjennomsnittet. Så fint at du ville dele dette med oss. Veldig relevant og. Har virkelig noe å si mot det de andre skrev som du svarte på. Jada. Hva skal det bety? Finnes neppe noe mer relevant innlegg i denne tråden. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvis dere bruker en cheats selv, er det veldig lett å se hvilke andre som bruker det. Tru meg, det er utrolig mange som bruker cheat nå om dagen. Det er også mange leverandører av cheat som har godt over til 15$ pr mnd. Dette er ikke mye og fører til at alle smårips har råd til en cheats. Vil påstå at mw2 er ødelagt av cheaters...SYND! Ser selv ikke poenget med cheats. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er da ikke SÅ mange cheatere? Er jækla mange feige spillere, men det blir noe annet...Har sett to med aimbot + en med wallhack på godt over 7.5 døgn... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er da ikke SÅ mange cheatere? Er jækla mange feige spillere, men det blir noe annet...Har sett to med aimbot + en med wallhack på godt over 7.5 døgn... LOL Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvis dere bruker en cheats selv, er det veldig lett å se hvilke andre som bruker det. Tru meg, det er utrolig mange som bruker cheat nå om dagen... Du bruker hacks selv, hm.. VAC kan ha en delay på bans fra 2 uker opptil 5 måneder, og det er ikke noe som heter "undetectable hacks". Alle cheats/hacks som blir "injected" inn i mw2 kan få en bannet. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hvis dere bruker en cheats selv, er det veldig lett å se hvilke andre som bruker det. Tru meg, det er utrolig mange som bruker cheat nå om dagen... Du bruker hacks selv, hm.. VAC kan ha en delay på bans fra 2 uker opptil 5 måneder, og det er ikke noe som heter "undetectable hacks". Alle cheats/hacks som blir "injected" inn i mw2 kan få en bannet. Nei, det gjør jeg ikke mer, men skal være man nok å si at jeg testet en hack i cod4. Ble aldri tatt av pb,xray o.s.v. Flere hacker som stenger seg selv når det er en oppdatering på vei. Endret 4. februar 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Wannabepie Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Skjønner ikke hvorfor alle klager over cheatere. Jeg er i midten av andre prestige (PC) og har møtt kanskje fire personer som jeg er temmelig sikker på at hadde aimbot eller wallhack. Det gir meg et snitt på en obvious cheater hver 24 time in-game tid, er da ikke mer enn i andre online FPS. Problemet er at alle tror at andre har cheats når de har en god runde. Selv liker jeg å spille aggressivt med intervention, hvor det går i mye quickscoping. Har jeg da en dag hvor jeg treffer godt, resulterer det ofte i at folk anklager meg for cheat. Mange har også en tendens til å glemme at hitmarkers samt radar hjelper stort. Det er ofte jeg ser en rød dot på radaren og skyter igjennom veggen der den røde dotten dukket opp og får en hitmarker, hvorfor skal jeg ikke fortsette å skyte da? Betyr ikke at man har wallhack bare fordi man bruker hjelpemidlene spillet gir deg. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ??? Ta CS som eksempel. Tar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid før jeg møter en cheater, if ever. Spiler kun på gode norske servere da, så. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fette, nå er steam nede igjen. Lenke til kommentar
Wannabepie Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ???Ta CS som eksempel. Tar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid før jeg møter en cheater, if ever. Spiler kun på gode norske servere da, så. Jeg har spilt en god del counter-strike og har møtt cheatere et par ganger der og, men det du nevner er et godt resultat av dedicated servers. Det gir muligheten til å spille på servere du vet er sikre. Med host systemet til COD vil det alltid være en mulighet til å støte på folk du ikke vil spille mot. Derimot vil jeg si at mitt tilfelle er værst av alle jeg kjenner sitt, alle mine venner har støtt på en eller to cheatere, imens jeg har støtt på fire. Noen har spilt lengre en meg, og noen har spilt kortere. Har møtt på cheatere i så og si alle fps spill jeg har spilt, bl.a BF2, Combat Arms, L4D, Quake Live. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hvis dere bruker en cheats selv, er det veldig lett å se hvilke andre som bruker det. Tru meg, det er utrolig mange som bruker cheat nå om dagen... Du bruker hacks selv, hm.. VAC kan ha en delay på bans fra 2 uker opptil 5 måneder, og det er ikke noe som heter "undetectable hacks". Alle cheats/hacks som blir "injected" inn i mw2 kan få en bannet. Jepp, og med VAC så har cheateren fritt frem i alt fra 2 uker - 5 mnd. På en bra administrert dedi server ville fyren blitt kick/banna på 2 minutter.. Endret 10. februar 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå