Gå til innhold

Nå er jeg lei Iwnet jeg krever noe bedre!


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte, jeg spilte, jeg ble eid.

 

Nå er jeg møkka lei alle de forbannede cheaterne som har 38-0 i kill/deatstreak på en vanlig Hardcore Team Deathmatch.Den eneste grunnen er pga Activison sin inkompetente IwNet løsning, denne løsningen suger balle skal jeg si dere. Activision skulle likestille oss pc spillere med ps3 og 360 spillere. Men det eneste de har klart er å ødelegge hele den fine internett opplevelsen som vi pc spillere hadde med Modern Warfare. Modern Warfare 2 mangler et fungerende anti cheat system og så mye annet, dette går så utover oss pc spillere, men hvorfor!? Fordi det ikke var gjennomtenkt. Activision og Infinity Ward har tydeligvis glemt i prosessen at det er 100000 ganger lettere og laste ned en fungerende cheat/hack til pc og slippe unna med det.

 

Hva synes dere om denne tragedien de kaller Iwnet, som ødelegger hele Mp opplevelsen for oss pc spillere?

Endret av Shorty94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På IWNet er det ingen spillere som "eier" en server, dvs. ingen admins som kan kicke/banne de som cheater. Og VAC er bare noe møl som ikke fungerer. Folk lager cheats som VAC ikke finner, og det blir umulig å stoppe cheaterne.

 

 

Både call of duty 4 og 5 hadde en punkbuster klient med oppgraderinger hver eneste gang en patch kom. Denne busteren er uhyre effektiv. I mot setning til det anti cheat systemet (hvis det er noen) som de bruker på Iwnet

Lenke til kommentar

Utsatt; som iform av en ting, her et spill, som benyttes av mange spillere. Jo flere spillere, jo større sjans er det for at flere spillere jukser.

 

Ikke utsatt som i forsinket.

 

Det LegitSuperstar mener er at siden det er en så mange som jukser i MW2 så burde kanskje IW ha tatt noen forhåndsregler og ikke satt all sin lit til VAC anticheat systemet som ikke fungerer optimalt.

Men det er jo slik at med MW2 har fungert, så mer kan vi vel ikke håpe om.

Lenke til kommentar

Jeg er så enig, så enig..

I går kveld, utav 10 spilte runder, kom jeg inn i:

- 2 hackede lobbyer - den ene sendte meg til lvl 70 ved et kill, den andre var grenade launcher mode med uendelig ammo til noobtube, og like rask fire rate som automatvåpen. Utrolig idiotiske hacks begge to. Jeg vil gjerne spille slik spillet er designet.

- 4 runder der noen brukte aimbot

- 1 runde der noen brukte wallhack (ikke fullt så galt som aimbotten).

- 1 runde der jeg fikk server connection timed out

- 2 "normale runder".

Lenke til kommentar

Det er ikke så mange cheatere som mange skal ha det til. Det er rett og slett veldig lett (for oss som er over middels gode) å få et bra killstreak. Bruker man predator, harrier og choppergunner, er det ikke spesielt vanskelig å få en 20-30 i streak. Det betyr ikke at man cheater. Greia er at for folk som har skikkelig peiling på hvordan man spiller, så er det lett å få killstreakrewards, mens for folk som ikke er like drevne blir det vanskeligere. Dette gjør forskjellen mellom god og dårlig enda større enn den normalt ville vært. Er ikke ofte jeg har spilt mot cheaters, kanskje 3-4 ganger (og jeg har snart 3 days played).

Lenke til kommentar

Vel, jeg opplevde en sniper som sikta på meg gjennom veggen jeg satt bak, selv om jeg flyttet på meg mens jeg var i cover flytta han siktet etter. Med det samme jeg stakk hodet frem var det headshot.

 

Denne fyren hadde da 5x mere points enn de andre på serveren. Ikke cheat? Riiight.

Lenke til kommentar

Nope. Jeg har sett aimbot to ganger. I tillegg påsto omtrent alle at det var en wallhacker på det andre laget en gang. Så totalt tre cheatere har jeg sett. Har ifølge barracks spilt i 7 dager og 9 timer, så er ikke akkurat det jeg irriterer meg mest over generelt. Nok av andre ting å bli irritert for, så er bra cheaterne er få (selv om det er ustyrtelig mange med level 70 prestige 10 selvfølgelig)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Vel, jeg opplevde en sniper som sikta på meg gjennom veggen jeg satt bak, selv om jeg flyttet på meg mens jeg var i cover flytta han siktet etter. Med det samme jeg stakk hodet frem var det headshot.

 

Denne fyren hadde da 5x mere points enn de andre på serveren. Ikke cheat? Riiight.

Noen som har sagt at spillet er 100% cheat-fritt?

 

Jeg har fått cheatanklager mot meg maaange ganger. Folk slenger sånt ut av seg i hytt og pine.

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar
Vel, jeg opplevde en sniper som sikta på meg gjennom veggen jeg satt bak, selv om jeg flyttet på meg mens jeg var i cover flytta han siktet etter. Med det samme jeg stakk hodet frem var det headshot.

 

Denne fyren hadde da 5x mere points enn de andre på serveren. Ikke cheat? Riiight.

Noen som har sagt at spillet er 100% cheat-fritt?

 

Jeg har fått cheatanklager mot meg maaange ganger. Folk slenger sånt ut av seg i hytt og pine.

 

Ja, men det er svær forskjell på at random noobs slenger en "cheater" comment ut, og at det faktisk er folk som cheater, ta 75/2 i stats på wasteland f.x han står midt i mappet og hs'er alle med intervention uten å scope, og han skyter de like lett gjennom vegger som ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...