satser Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Heihei =) Jeg er en gutt som er ca 180 cm høy og veier ca 75 kg. Jeg trener mye i uka, 3 fotballtreninger og 3 håndballtreninger, i tilleg prøver jeg å få inn 3 styrkeøkter i uka. Det jeg vil gjøre er å gå ned noen få kilo, spesielt magefett. Hvordan bør jeg gå fram for å få til dette? Hva skal jeg spise, og bør jeg trene mer(f.eks jogging 1-2 ganger i uka)? Takk for svar Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvordan bør jeg gå fram for å få til dette? Spise mindre kalorier enn du forbruker; da vil kroppen måtte hente energi fra fettvev og muskler for å hindre at du dør. At du veier 75 kg med en høyde på 1.80 m, tilsier forøvrig at du burde legge på deg -- spesiellt muskler. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Du har absolutt ikkje behov for å ta av 5 kg. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg trener mye i uka, 3 fotballtreninger og 3 håndballtreninger, i tilleg prøver jeg å få inn 3 styrkeøkter i uka. Det er ikke treningen som gjør deg sterkere, men hvilen mellom treningene, hvor kroppen henter seg opp igjen. Med ni treninger på syv dager blir det vel heller lite av denne hvilen. bør jeg trene mer Nei. Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvis du veier 75kilo, er gutt/mann, over 180 høy og trener 3 ganger i uka ser jeg ingen grund til at du skal gå ned i vekt. Dette som jeg skriver nå ville fastlegen din sakt til deg. Hvis du føler en trang for å slanke deg, bør du snakke med legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå