Pizzaen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei. Har nå installert Ubuntu 9.10. Og jeg lurer på om det er noen som har forslag til en bra filmavspiller og kodekpakke som kan spille av det meste. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 mplayer (med eller uten de myriader av GUI-frontends som finnes til den) eller VLC. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg stemmer for mplayer, og legger du til gnome-mplayer har du en veldig bra kombinasjon. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kodek-pakke er veldig Win32-term. MPlayer er det beste valget for Linux. Jeg vil tro at Ubuntu fortsatt bruker steinalder-versjonene av MPlayer dog, så om du får problemer er VLC 2. valget. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 xine + hele koden pakka. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg synes codec systemet i Windows er ganske smart jeg. Men gstreamer er vel ekvivalenten til DirectShow? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 mplayer kan spille av mordi. uten strøm. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Mordi spiller i mplayer. uten directshow. Endret 4. februar 2010 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå