Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

AUX i menyvalget, men ikke noe jackplugg på stereoen

Anbefalte innlegg

På bilstereoen har jeg menyvalget AUX (i tillegg til radio og cd). Tok ut spilleren her om dagen for å se om det var noe jackpluguttak bak, men kunne ikke finne det. Kunne bare se flere vanlige "bilstereoplugger" (som dere skjønner er ikke dette mitt sterkeste fagområde...).

Spørsmålet er derfor om det er noen mulighet for å koble til f.eks ipod/mobil til et slikt anlegg med en form for overgang? Siden det er AUX i menyen på stereoen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom en spiller har AUX, men ikke inngang i front, så er vel AUX-inngangen som to stykk RCA på baksiden (i verste fall er det èn stykk mono beregnet for f.eks mobiltelefon/navigasjon/etc).

Endret av gxi
Lenke til kommentar
På bilstereoen har jeg menyvalget AUX (i tillegg til radio og cd). Tok ut spilleren her om dagen for å se om det var noe jackpluguttak bak, men kunne ikke finne det. Kunne bare se flere vanlige "bilstereoplugger" (som dere skjønner er ikke dette mitt sterkeste fagområde...).

Spørsmålet er derfor om det er noen mulighet for å koble til f.eks ipod/mobil til et slikt anlegg med en form for overgang? Siden det er AUX i menyen på stereoen.

Det er kanskje en idè å si hvilken spiller du har..??

Lenke til kommentar

Ser ut som om det som ble vist på bildet er det jeg trenger :) Iallefall tilsvarende plugger på baksiden.

Tenkte å koble den til telefon/iPod så da er det vel den øverst på bildet som egner seg best.

Er nokså sikker på at jeg har en Blaupunktspiller, men husker ikke typebetegnelsen.

Er dette typisk noe man kan kjøpe på Biltema?

Lenke til kommentar
Ser ut som om det som ble vist på bildet er det jeg trenger :) Iallefall tilsvarende plugger på baksiden.

Tenkte å koble den til telefon/iPod så da er det vel den øverst på bildet som egner seg best.

Er nokså sikker på at jeg har en Blaupunktspiller, men husker ikke typebetegnelsen.

Er dette typisk noe man kan kjøpe på Biltema?

Nei, men du kan helt sikkert få kjøpt dem av transmedia ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...