BW89 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har nettopp kjøpt meg en Eos 40D og lurer på om det er mulig å få tak i deler til det?? Mangler lokket til "plugg for utvedelsessystem" under kamerahuset, og klarer ikke å finne noe på nettet. Noen som vet? Skulle også hatt en ny skulderrem da den eg fikk med var ganske så slitt, hvor får eg kjøpt orginalrem?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Stikk innom den lokale fotosjappa, om de ikke har remmen inne så kan de bestille en til deg. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) I stede for å kjøper originalreim ville jeg sett etter en i neopren eller et annet elastisk materiale. Jeg har selv denne fra dealextreme: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7026. Mye mer behagelig når du bærer litt tyngre utstyr. Samt hendig med med clipsene som gjør at den kan fjærnes relativt lett. Endret 1. februar 2010 av dePt Lenke til kommentar
BW89 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 I stede for å kjøper originalreim ville jeg sett etter en i neopren eller et annet elastisk materiale. Jeg har selv denne fra dealextreme: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7026. Mye mer behagelig når du bærer litt tyngre utstyr. Samt hendig med med clipsene som gjør at den kan fjærnes relativt lett. Det har eg faktisk ikke tenkt noe på, men når du sier det og eg ser den du har, så må eg si den så genialt ut. Sikkert mye mer behagelig å bære kamera med. Hus,objektiv, batterigrep og blits blir fort litt tungt. Vet du om det er mulig å få tak i den remmen i butikker eller nettbutikker i norge?? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har eg faktisk ikke tenkt noe på, men når du sier det og eg ser den du har, så må eg si den så genialt ut. Sikkert mye mer behagelig å bære kamera med. Hus,objektiv, batterigrep og blits blir fort litt tungt. Vet du om det er mulig å få tak i den remmen i butikker eller nettbutikker i norge?? Du kan trygt kjøpe fra DealExtreme. Fri frakt, og de sender stortsett alt som gave. Finner du produktet i norge kan du nok gange prisen med 2-3... Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dealextreme er genialt. Eneste minus er at det tar litt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå