morgan_kane Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, Driver å spiller fotball på fritiden min og trenger et par fotballsko. Tenkte på å teste ut adidas predatorskoene. tror det er den nye modellen jeg så på den lokale sportsbutikken. men tingen er at det er vell gressko, hvordan funker det på grus og kunstgress? med tanke på slitasje og sånt. Lenke til kommentar
landisize Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hvordan er foten din? Høy rist, bred fot? På kunstgress, kan jeg anbefale Copa Mundial og Puma Vencida. Sistnevnte anbefales på vinter, da den har syntetisk skinn, og ikke blir like mye skadet av en evt. saltet bane. Endret 31. januar 2010 av landisize Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det går bra med predator på kunstgress, tingen er at du ikke har reklamasjonsrett om de skal bli fort utslitte eller ødelagde. Ikke bruk de på grus. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 http://www.oslosportslager.no/produkt/adid...llsko-5004.aspx Passer utmerket til grus og kunstgress.. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Men hvordan er det å skyte skudd med skoene dere linker til? Er viktig at jeg kan fyre av en skikkelig kraftsalve med. BTW, har bestemt meg for grusko, men hvordan er de å benytte på gressbaner? Endret 1. februar 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Men hvordan er det å skyte skudd med skoene dere linker til? Er viktig at jeg kan fyre av en skikkelig kraftsalve med. BTW, har bestemt meg for grusko, men hvordan er de å benytte på gressbaner? så lenge det er tørt fungerer grussko helt ok på gress, men du vil ikke få samme fraspark og feste i vendinger som med FG knotter. så fort det er bittelitt fuktighet i gresset/jorden vil du også miste feste Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvis du spiller både på gress og kunstgress så vil jeg råde deg å ha et par av hver type. Ettersom jeg har greid å ødelegge ryggen på grunn av for høye knotter på kunstgress Jeg bruker Nike CTR 360 Trequartista til kunstgress, mange, runde og ikke minst lave knotter. http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...1&GROUP=CTR Til gress bruker jeg da toppmodellen av CTR'en altså Maestri. http://www.oslosportslager.no/produkt/ctr3...lsko-22049.aspx Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Som Kuli94 nevner over er 2 par det beste. Hvis du spiller mest på grus kan du legge litt mer penger i et par grussko og heller bare skaffe et par billigere gressko. Ofte kan det være lurt å se på utgåendemodeller da det ofte gir mer for penga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå