Gå til innhold

MUTV Online diskusjonstråd

iniestagram

Anbefalte innlegg

Oppretter en tråd om MUTV jeg, her kan man diskutere alt som har med MUTV å gjøre!

Mitt spørsmål til dere der ute er da, hvordan får jeg sett på MUTV Online med Mac? Når jeg prøver står det bare at jeg må ha windows media player.. Så vidt jeg vet er det vel ikke mulig å anskaffe det til mac?

Jeg har søkt litt rundt på nett, og funnet ut at det er flere som bruker MUTV med Mac, men uten å finne løsninger på hvordan. Noen som kan hjelpe? Jeg har nemlig lyst til å få fulgt med litt mer på reserver og juniorer fremover!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa så vidt eit klipp her (første klippet under History, utan å vere logga inn), og det fungerte. Brukte nyaste Safari med nyaste Flip4Mac. Prøv å start nettlesaren, og evt. maskina, på nytt etter du har instalert Flip. Alternativt kan du velje å opne filmar i Quicktime (Systemvalg->Flip4Mac WMV->Hug av for Launch Quicktime Player) og sjå om det er til hjelp.

Vi har og ein kategori for Mac på forumet. Der er det kanskje fleire som kan hjelpe.

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=119

Lenke til kommentar

Er du moderator så er du moderator. ;)

Eg trykka litt rundt i håp om å finne anten eit demo-klipp, eller klipp som ikkje kravde innlogging. Det nemnte klippet var då det første eg fann i tråd med desse krava. Eg reknar med at det er den same plattforma dei brukar på alle klippa, så derfor gjekk eg ut frå at bidraget mitt var relevant. For å lett kunne samanlikne spesifiserte eg både klipp og at eg ikkje var logga inn.

Lenke til kommentar

Det ligger et gratisklipp på 1 minutt der ja. De ber deg om å sjekke at det funker før du betaler noe. Ganske grei ordning det, hadde jeg ikke sjekka det, så hadde jeg betalt for 1 år uten at det funka, så er glad jeg sjekka. Takk for hjelp ttt, skal teste ut det du sier i morgen, for nå skal jeg sove!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...