antiloop Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, har overnevnte trådløs adsl router og det ser ut til at denne støtter maks 100mbit over kablet nettverk. Jeg overfører store filer mellom min hoved-pc som har gigabit nettverkskort til Popcorn Hour C-200 som også har gigabit. Filene ligger på ca. 40gb (BD-ISO og flaskehalsen ser ut til å være routeren. Jeg bruker cirka 1 time på å overføre en slik fil til C-200. Hvilke valg har for få til en raskere overføring av filene uten å bytte router? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Det enkleste ville være å kjøpe en gigabit switch. Koble så PC og popcorn på switchen og så kobler du switchen videre i router. Da vil det bli gigabit mellom PC og popcorn og 100mbit mellom switch og trådløst/internett (som jo ikke trenger mer). Endret 31. januar 2010 av MrLee Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Har du noen produkt anbefalinger? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Selv sverger jeg til 3Com. f.eks. 5 Port 8 port for litt mer Uten at jeg på noen måte har belegg for å si at den er bedre eller dårligere enn andre. (For gudsskyld bare ikke kjøp Cnet eller annet jallamerke - de har en tendens til å dø.) Endret 31. januar 2010 av MrLee Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Ok! Takk for svar og anbefaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå