MBrandt Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Heisann. jeg har en litt trang hylle som xboxen min står i, der blir det særdeles varmt etter en liten stund pga liten luftgjennomstrømning. Jeg har lyst til å sette en vifte i platen bak tv-benken for å forhindre dette. Det jeg lurer på er om det finnes vifter, eller en slags overgang, som gjør at jeg kan koble viften til strømnettet i huset. I "verste fall" kan jeg vel bruke usb vifte, finnes det? Endret 31. januar 2010 av MBrandt Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Heisann. jeg har en litt trang hylle som xboxen min står i, der blir det særdeles varmt etter en liten stund pga liten luftgjennomstrømning. Jeg har lyst til å sette en vifte i platen bak tv-benken for å forhindre dette. Det jeg lurer på er om det finnes vifter, eller en slags overgang, som gjør at jeg kan koble viften til strømnettet i huset. I "verste fall" kan jeg vel bruke usb vifte, finnes det? Har du en gammel strømforsyning til PC liggende er det lett å koble på den, men det regner jeg med ikke er aktuelt siden en standard PC strømforsyning tar såpass med plass. Endret 31. januar 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Det blir litt for trangt med en psu oppi alt det der desverre. Fant forøvrig usb-vifter, men skulle helst hatt en annen løsning enn det. Endret 31. januar 2010 av MBrandt Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) hva med usb til vegg overgang? Ultra-Mini USB Power Adapter/Charger - EU Plug (110~240V AC) har brukt 2sånne tidligere selv for ekstra kjøling i et lukket skap med videoutstyr, så en vifte på hver side inn/ut. Endret 31. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 hva med usb til vegg overgang?Ultra-Mini USB Power Adapter/Charger - EU Plug (110~240V AC) Svarte! Det hadde jeg ikke tenkt på..! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Fant denne da, men det er jo 115V. Det finnes ihvertfall, men spørs om det finnes i 230v. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) dårlig med utvalg av 230v vifter. ser performance-pc har denne usb viften til en grei pris som sammen med overgangen fra DX kan plugges rett i veggen. Endret 31. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Så nettopp på den selv, skulle akkurat til å bestille da jeg så at man måtte ha paypal. Må få ordnet meg det først. Mener da at jeg brukte kortet sist gang jeg bestilte der i fra, var riktignok en stund siden da.. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tror du bare kan bruke paypal ved og betale med kredittkort uten og logge inn der og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå