Gå til innhold

Bruke xbox360 kontroll på pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er fullt mulig, enten med en kontroll med ledning, eller evt. et play & charge kit som i hvert fall fungerte på min PC :)

EDIT: Det finnes også egne receivere som man kan kjøpe, blant annet på Dealextreme.

Takk :D

Har tenkt at det kanskje var lurt å skaffe det :p

Tror dere det fungerer på emulatorer?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Takker ;) Har tenkt på å skaffe meg play and charge kit lenge nå. Tror du xbox kontrollen vil fungere på en emulator? som pj64 så jeg kan spille nintendo 64 spill på pc'n med xbox 360 kontrollen?

Emulatorer har jeg ingen peiling på, men hvis det er av interesse kan jeg sikkert prøve :)

Lenke til kommentar
Takker ;) Har tenkt på å skaffe meg play and charge kit lenge nå. Tror du xbox kontrollen vil fungere på en emulator? som pj64 så jeg kan spille nintendo 64 spill på pc'n med xbox 360 kontrollen?

Emulatorer har jeg ingen peiling på, men hvis det er av interesse kan jeg sikkert prøve :)

Det hadde vært fint :D Er ikke det samme uten en kontroll å holde i.:)

Lenke til kommentar

Fungerte visst ikke dette, beklager hvis jeg villedet deg :p Regnet bare med at det fungerte siden den installerte en driver for den, men dette fungerte visst kun som lader...

Da er vel eneste mulighet en kontroller med ledning eller en receiver som den fra DX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...