Bruker-158599 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei. Jeg lurer på om det går ann å bruke xbox 360 kontroll på pc? Det jeg har funnet så langt er egne xbox 360 kontroller for windows. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Dette er fullt mulig, enten med en kontroll med ledning, eller evt. et play & charge kit som i hvert fall fungerte på min PC EDIT: Det finnes også egne receivere som man kan kjøpe, blant annet på Dealextreme. Endret 31. januar 2010 av OleEdvard09 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Dette er fullt mulig, enten med en kontroll med ledning, eller evt. et play & charge kit som i hvert fall fungerte på min PC EDIT: Det finnes også egne receivere som man kan kjøpe, blant annet på Dealextreme. Takk Har tenkt at det kanskje var lurt å skaffe det Tror dere det fungerer på emulatorer? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Plug & Charge funket ikke på min. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Takker Har tenkt på å skaffe meg play and charge kit lenge nå. Tror du xbox kontrollen vil fungere på en emulator? som pj64 så jeg kan spille nintendo 64 spill på pc'n med xbox 360 kontrollen? Emulatorer har jeg ingen peiling på, men hvis det er av interesse kan jeg sikkert prøve Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Takker Har tenkt på å skaffe meg play and charge kit lenge nå. Tror du xbox kontrollen vil fungere på en emulator? som pj64 så jeg kan spille nintendo 64 spill på pc'n med xbox 360 kontrollen? Emulatorer har jeg ingen peiling på, men hvis det er av interesse kan jeg sikkert prøve Det hadde vært fint Er ikke det samme uten en kontroll å holde i. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fungerte visst ikke dette, beklager hvis jeg villedet deg Regnet bare med at det fungerte siden den installerte en driver for den, men dette fungerte visst kun som lader... Da er vel eneste mulighet en kontroller med ledning eller en receiver som den fra DX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå