Ciryaher Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Dette må ikke forveklses med å bare spise litt sukkerholdig hurtigmat for så å klage på sultfølelse, slik flere nevner her. Etter å ha spist middag bestående av 6 ganske store hjemmelagde kjøttkaker med tilbehør som ris, saus og grønnsaker, for så å bikke nedpå en 0,7-liters shake bestående av havregrøt, proteinpulver, melk og rapsolje, så bør man ikke være sulten. Problemet er at etter 20-30 min etter dette måltidet (ca 2000 kcal) så kommer sultfølelsen som er langt sterkere enn "vanlig" sult. Edit: Vil tro dagsinntaket mitt av mat ligger et sted rundt 3500-4500 kcal i snitt, og selvfølgelig uten slike "ferdigprodukter" som nevnt over her. Endret 19. februar 2012 av Ciryaher Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har noen lignende greier. Etter å ha spist så kan det ''rumle'' veldig i magen, som om jeg er skikkelig sulten. Jeg mistenker at det er noe galt med tarmsystemet eller noe slikt, som f.eks glutenintoleranse, men jeg har ikke fått bekreftet dette enda. Er det mulig at det er noe du reagerer på? F.eks melk? Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Spiser ikke mye karbodrit(boller loff etc). Eksempel på middag er 500g kjøtt+ så mye grønnsaker jeg får plass til. blir god og mett etter det :-P Legge tråden død btw? Og ja, reagerer på melk, men det visste jeg før jeg skrev denne tråden. Endret 20. februar 2012 av TheSleepwalker Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Legge tråden død btw? Hvorfor skal den det når flere lurer på det samme? Trenger da ikke flere slike tråder vel? Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Legge tråden død btw? Hvorfor skal den det når flere lurer på det samme? Trenger da ikke flere slike tråder vel? nei si det Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva fan? Har jeg skrevet en sånn rar tråd? Jah...er vel over nå. God og mett Du blir ikke mett hvis du er high vettu.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå