wingeer Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Sinus og coSinusbøkene er helt ok. Om det er ingeniør du skal bli kan du alltids kjøpe en calculus-bok som du har ved siden av, eller noe. Det kan jeg anbefale på det sterkeste. Ellers er det jo bare å bruke forumet aktivt om det er noe du lurer på! Når det gjelder fag for å få studiekompetanse, så må du ha følgende: 393 årstimer med norsk (hovedmål, sidemål og muntlig) 140 årstimer engelsk 84 årstimer samfunnsfag 140 årstimer historie 224 årstimer matematikk 140 årstimer naturfag (hentet fra samordna opptak). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det virker som alt er til rette for hospitering, jeg ville nok vurdert det. Greit å ha en lærer du kan spørre og få hjelp av. Dessuten vil jeg innbille meg at det er lettere å få motivasjon til å arbeide. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Det virker som alt er til rette for hospitering, jeg ville nok vurdert det. Greit å ha en lærer du kan spørre og få hjelp av. Dessuten vil jeg innbille meg at det er lettere å få motivasjon til å arbeide. Problemet er at det er midt i året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå