Henrikenn Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei. Har fått spilleren nå, men har to spm: 1. Hvordan kobler man remote'n til spilleren? Hullet der det står REMO er jo til 3,5mm jack plugg. 2. Hvorfor får jeg ikke spilt av sangene fra Ipod'en? Ipoden står i riktig modus og greier, og artist/sang tittel kommer på skjermen. Men den spiller de ikke av.. Help? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 1) REMO-hullet er til et interface for de som har originalmontert fjernkontroll på rattet. Remote for å slå på forsterkere er fortsatt en blå kabel i den vanlige kabelsalaten, evt. blå m/hvit stripe. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Okay! Da er jo den grei. Da må jeg bare fiske ut det Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det står helt sikkert i brukermanualen også Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Update: Remoten er fiksa. En kompis sin Ipod Touch funker på spillern, men ikke min Ipod Classic 80gb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå