Gå til innhold

iphone fast ved geohot logo, prøvd alt fra recovery til....

Anbefalte innlegg

Har nå søkt både her og på hundrevis av andre sider men enten så finner jeg ikke svar på det jeg lurer på eller så skjønner jeg ikke en dritt.

For noen dager siden kjøpte jeg nye iPhone 32gb 3Gs med 3.1.2 og bestemte da for å jailbreak den. Brukte blackra1n RC3 og det fungerte fett. Lasta ned masse apps osv helt til det plutselig kom en melding om at springboard hadde crashed og gikk inn i safe mode. Sletta nesten alle apps men fikk hele tiden samme beskjed. Jeg gikk da inn på instillinger og trykka nullstill og slett alt eller noe. Når jeg har prøvd å slå på mobilen etter dette får jeg bare opp denne geohot logoen. Jeg gikk da på en side hvor de sa jeg kanskje måtte bruke blackra!n programmet igjen for å få den igang men geohot logoen sitter forsatt igjen på skjermen.

Neste tipset var da og få iphonen i recovery mode: hold inne hjemknappen mens du kobler til usb kabelen til du får recovery logoen fram. Det gjorde jeg og jeg får opp recovery logoen (usb kablen med itunes logo) i noen sekunder samtidig som itunes sier at iphonen er klar for recovering, men nesten med en gang kommer geohot logoen fram igjen og itunes klarer ikke lenger å registrere noen tilkoblet iphone!

Så nå får jeg ikke på mobilen i det hele tatt! Tror løsningen ligger i å få iphonen i recovery modus og gjennoppprette alt men hvordan i helvete får jeg til det?

Takker for tålmodige lesere og svarere :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...