Gå til innhold

hjelp med internett

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vet ikke hva som feiler internetten, på routern (e) viser det at internetten fungerer. Men når jeg prøver å gå på internett funker det ikke, hva er det som er galt?

istad prøvde jeg å åpne porter for bitcomet.. kjøpte en bærbar pc for to dager siden og hadde allerede en vanlig router, så kjøpte vi en trådløs. Vi satte i gang begge to, og begge funket fint. Da jeg skulle laste ned ett par ting fra bitcomet så var porten blokkert og da jeg skulle endre på det så var det ikke samme telio port forwarding, men det var for en annen program jensen scandinavia, det er den trådløse routern vi kjøpte-. Jeg prøvde å åpne porten, men det funket ikke også plutselig ble internetten helt ødelagt. Den funker ikke lengre, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få endret på det. Jeg kommer heller ikke inn dit for å endre på instillingene.. det skal være mulig å skrive inn 192.168.0.1 for så å komme inn og endre på ting men det funker ikke når internetten ikke funker :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har prøvd det, fant ut at interentten fungerer fint.. men at det er problem med koblingen fra pcen til modemet osv... jeg har satt det opp riktig, alle kablene er koblet opp som de først var.. men tror det skjedde noe da jeg prøvde å åpne port for bitcomet... og da skjedde det noe galt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...