JuC1y Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei Jeg vet ikke hva som feiler internetten, på routern (e) viser det at internetten fungerer. Men når jeg prøver å gå på internett funker det ikke, hva er det som er galt? istad prøvde jeg å åpne porter for bitcomet.. kjøpte en bærbar pc for to dager siden og hadde allerede en vanlig router, så kjøpte vi en trådløs. Vi satte i gang begge to, og begge funket fint. Da jeg skulle laste ned ett par ting fra bitcomet så var porten blokkert og da jeg skulle endre på det så var det ikke samme telio port forwarding, men det var for en annen program jensen scandinavia, det er den trådløse routern vi kjøpte-. Jeg prøvde å åpne porten, men det funket ikke også plutselig ble internetten helt ødelagt. Den funker ikke lengre, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få endret på det. Jeg kommer heller ikke inn dit for å endre på instillingene.. det skal være mulig å skrive inn 192.168.0.1 for så å komme inn og endre på ting men det funker ikke når internetten ikke funker :S Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Om du ikke får til å koble på trådløst så tar du en nettverkskabel mellom pc og router og forsøker å logge inn. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 det haar jeg prøvd... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det første man gjør ved slike problemer er å trekke ut strømmen og sette den i igjen. Da vil nok nettverket komme opp. Problemet ligger sikkert i at router ikke tåler så mye torrentrafikk som du pusher på den. Har man for mange tilkoblinger på kjipt utstyr så kneler det pga overbelastning. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 jeg har prøvd å ta ut alle ledningene osv... men, jeg får fortsatt ikke kommet på nettet... routern eller modemet viser at internetten funker, men når jeg skalpå nettet så funker det ikke Lenke til kommentar
janingar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Prøve fabrikk-resett kanskje? og konfigurere på nytt. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 jeg har prøvd det, fant ut at interentten fungerer fint.. men at det er problem med koblingen fra pcen til modemet osv... jeg har satt det opp riktig, alle kablene er koblet opp som de først var.. men tror det skjedde noe da jeg prøvde å åpne port for bitcomet... og da skjedde det noe galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå