Josten Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Forhåpentligvis blir det et billig skikkelig vannkjølingssett som kan yte god konkuranse mot waterchill. Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 sorry med den store avatar, jeg trudde den tilpasset seg selv. men nok om det, det er nok et vannavkjølings sett som microplex har på gang. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg tipper det er en kjøler, med ultra kompakt vannavkjøling Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 hva nå enn det er; prisen på 0kr er nok vanskelig å slå for konkurentene.. tror du får mye ytelse for prisen tror jeg bestiller et par sånne Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 finfin reklame for microplex dette skape mye fuzz om en kjøler ingen vet hva eller hvordan er.. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 finfin reklame for microplex dette skape mye fuzz om en kjøler ingen vet hva eller hvordan er.. Da skulle du ha sett hvor mye oppstyr det var rundt Silent Twin. Var nok derfor jeg ble skuffet fordi folk hypet det opp i skyene før de noen gang viste hva det var. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 /me wants to know......... digg hvis det er noe med vannkjøling da Tror ikke at problemet var at silent twin ble hypet opp. Problemet var vel at ekstremistene hadde håpet på mer enn den var god for. Meningen var jo at den skulle kjøle bra for de som ikke overklokket, og det gjorde den jo - og det helt stille Men hvis tsunami er vannkjøling (ett eller annet), da kan det hende det blir mange som blir sittende med en sånn > < mine - det tror nå i alle fall jeg Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Huff, ikke nå igjen... :-? Husker jeg satt og gleda meg som en unge i 2mnd i fjor sommer på den "spennende nyheten" som snart skulle komme (mist silent twin)men da jeg så den og tester av den så må jeg si at jeg prioriterer varme litt høyere enn støy, men det er bare til et viss nivå. Så som den nysgjerrigper jeg er så får jeg håpe på noe bedre denne gangen. Lenke til kommentar
smoke Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 har lett på internet i mange Timer nå finner ikke en drit info om det! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 har lett på internet i mange Timer nå finner ikke en drit info om det! Er ikke meningen at du skal det heller. Det er jo liksom "hemmelig". Det skal være en overraskelse. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er sikkert en superkompakt vannkjøling-i-5,25-sak. Slik som denne her? Håper da ikke det for den ser ikke stort kraftig ut :-? Hvis du sikter til Aqualia kjølings-settet så er ikke det så ille som alle skal ha det til... Les Her Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 He heee!! Jeg vet hva det er, og har sett bilder. HE HEEE! </ertemodus> Kan ikke du si det, da? Post bilder! Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Dette bildet er STERKT manipulert: Nå skal det bli morosamt å se reaksjonene... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Seriøst! Post bilder! Heheheee.gif? :-? Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har IKKE lyst å få Faalegutt på nakken, så det bildet der er det eneste dere får. Og jeg er trøtt som en strømpe - jeg har ikke energi til å finne på fancye bildenavn. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kom igjen!! MÅ HA BILDE!! :o Ehhrmm... Vet du forresten når det kommer? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kan jo gå å ta en titt på http://www.coolink.com.tw/ , siden både Silent Twin og Black Silence er veldig like produkter som coolink har. Kanskje ikke så rart siden det er Coolink som lager ribbene for microplex. Siden det heter Mist Tsunami så forundrer det meg ikke om det har noe med vannkjølingen til Coolink å gjøre, bare lettere modifisert. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kan det være den notebook cooler/stand-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå