TheFighter94 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg lurer på om proteinshaker holder seg en stund, eller om du må lage ny for vær gang du skal ha. Og om de holder seg en stund, hvor lenge da i tilfelle? Det er snakk om en blanding av 1 banan, 2.5 dl melk, og en halv scoop sjokolade proteinpulver blandet i en mikser. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Husk det er snakk om melk, så med mindre du forsegler shakeren så vil det ikke holde seg så bra. Men forsegler du så skal det kunne stå en stund hvis du holder den kjølig. Jeg pleier ofte å sette en blender med shake i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kan bli vanskelig mtp bananen, men det jeg av og til gjør når jeg skal ha shake på trening er å ta med melk i en shaker(eller kjøpe en liter melk på butikken) og ta med meg pulveret i en boks (slike bokser man oppbevarer sukker etc. i er ypperlig til dette formålet). Nå bruker ikke jeg lenger melk da, så jeg bare har med en shaker og pulver i en boks også blander jeg det i vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå