Gå til innhold

What to do? (Dillemmatråden for unnasluntrerne)

Constanse

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er en klassisk slask, og ofte føler jeg at jeg trenger litt ... oppbacking for å fortsette min eminente livsstil.

Jeg har håp om at denne tråden kan utvikle seg til en sted der du kan ta opp de valgene du støter på i din hverdag. Så får heller både slaskene og de mer produktive medlemmene av dette forumet diskutere fram om det du håper det er greit å gjøre blir for super-slask eller om du kan slippe unna med det.

Denne tråden ble opprettet av en svært dagsaktuell sak for meg. Når jeg våknet opp i dag hadde jeg sykt hovne kjertler og var generelt syk. Min søster har vært syk noen dager i forrige uke, og jeg øynet en mulighet for en dag hjemme i min varme seng. Utover dagen har jeg generelt sett blitt bedre, unntatt at jeg ble skikkelig kvalm på et tidspunkt.

Det jeg nå ikke klarer å bestemme meg for, er om jeg skal prøve å gå rundt og utsette meg for kulde og andre sykdomsfremkallende elementer, eller om jeg skal være såkalt flink pike og forbrede meg til en ny skoledag med alt det innebærer. Det er herlig med fri! (Nå får dere velge om dere vil backe meg opp i mine urealistiske håp, eller om dere heller bestemmer dere for å skyte ned både min frihetens due, og denne tråden.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg er en klassisk slask, og ofte føler jeg at jeg trenger litt ... oppbacking for å fortsette min eminente livsstil.

Jeg har håp om at denne tråden kan utvikle seg til en sted der du kan ta opp de valgene du støter på i din hverdag. Så får heller både slaskene og de mer produktive medlemmene av dette forumet diskutere fram om det du håper det er greit å gjøre blir for super-slask eller om du kan slippe unna med det.

Denne tråden ble opprettet av en svært dagsaktuell sak for meg. Når jeg våknet opp i dag hadde jeg sykt hovne kjertler og var generelt syk. Min søster har vært syk noen dager i forrige uke, og jeg øynet en mulighet for en dag hjemme i min varme seng. Utover dagen har jeg generelt sett blitt bedre, unntatt at jeg ble skikkelig kvalm på et tidspunkt.

Det jeg nå ikke klarer å bestemme meg for, er om jeg skal prøve å gå rundt og utsette meg for kulde og andre sykdomsfremkallende elementer, eller om jeg skal være såkalt flink pike og forbrede meg til en ny skoledag med alt det innebærer. Det er herlig med fri! (Nå får dere velge om dere vil backe meg opp i mine urealistiske håp, eller om dere heller bestemmer dere for å skyte ned både min frihetens due, og denne tråden.)

Det er søndag idag. Og du unnet deg en dag hjemme. Går du på søndagsskole? , eller var det bare metafor? :p

Jeg tror denne tråden kan utvikle seg til noe interessant siden jeg også har trekk som går under kategorien slask.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

^

Noo, sorry, det var nok et resultat av fenomenet upresis beskrivelse. Det jeg vurderer er om jeg skal unne meg en dag hjemme i morgen (mandag). Det var en mandag tilbrakt i en varm seng jeg så sykdommen min kunne belønne meg med når jeg våknet i dag.

(Jeg håper tråden får bein å gå på, jeg var redd for å skape en flopp. :p)

Lenke til kommentar

Går på videregående ja, men har minimalt med fravær. (Blir så og si aldri syk, imunforsvar av stål.)

Det fraværet jeg har er vel noen dager med politisk fravær + at jeg må ta 3 dager fri i mai til en ferie. Kommer kanskje mer politisk fravær i månedene som kommer, men så lenge det ikke overstiger 14 dager, kommer det ikke på vitnemålet og teller ikke som fravær.

Ugg, jeg kjenner jeg har ekstremt lyst til å være syk. Spesielt når jeg tenker over alle leksene vi har til i morgen. :hrm: (Jeg kjenner lukten av slask ligger tett i soverommet mitt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...