Emils. Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei ! Fikk en data jeg skulle formatere her. Nå har jeg fått et problem som jeg ikke aner hvordan jeg skal løse. Dette kommer etter jeg har fått sletta partisjoner og den har tatt å formatert. Da den skal begynne å installere OSet. Gjelder altså både Win XP og Win 7 Men i Win 7 står det "winfsf.sys" istede. Håper på hjelp her for er virkelig lost! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Siden det kommer opp uansett hva du prøver å installere så er det nok hardware feil. Last ned memtest her og brenn på cd som image, boot maskinen fra cd. Det du også kan prøve om det er flere minnebrikker i maskinen er å ta ut en av brikkene og forsøke å installere. Endret 31. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 takk for svar! Nå har det seg sånn at jeg har prøvd memtest, men uten hell. Programmet fryser bare og den kjører ikke ferdig. Har ingen ram brikker liggende så vil være sikker på at det er den som må skiftes. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 takk for svar!Nå har det seg sånn at jeg har prøvd memtest, men uten hell. Programmet fryser bare og den kjører ikke ferdig. Har ingen ram brikker liggende så vil være sikker på at det er den som må skiftes. Fryser memtest . Har du prøvd å ta ut brikkene hver for seg for å se om det hjelper? Jeg ville ha byttet brikkene, eller lånt noen, om du har mulighet til det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Prøve Vista nå, funker ikke det eller. Vil ikke kjøre noe memtest, den bare stopper opp på samme sted. Blir vel det som er aktuelt da vil jeg tro!' Da var det løst var den ene brikken på 1gb som forsaket problemet ! Endret 31. januar 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er bra du fikk ordnet det. Setter du tråden som løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå