Gå til innhold

BK: Fast fingers.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja er selvfølgelig meningen at det skal være blurry

Fint motiv og bra ide.

 

Gjennomføringen er også ok.

 

Likevel synes jeg man får mer ut av bildet ved å få det litt lysere som nevnt her.

 

I tillegg så er tangentene i forkan litt ute av fokus.

 

Når hendene likevel skal være "blurry" hadde jeg prioritert å få tangentene i forkan i fokus slik at de har blitt knivskarpe, i dette bildet ser det ut som fokus ligger på hendene.

 

Ved fokus på tangentene i forkant hadde nok effekten blitt bedre.

 

Uansett... ett veldig fint bilde!

Lenke til kommentar

pianoet er sort, tangentene er sorte, ermene på dressen er sorte, det er ikke mye her som kan bli lysere.

 

jeg synes videre det er en selvfølge at fokus skal ligge rundt hendene og nødvendigvis tangentene der.. det er jo der det skjer. "blurry" hender er ikke nødvendigvis ute av fokus. man ser f.eks en skarp øvre linje på den ene hånda i nederste posisjon. bevegelsesmotivet blir verre (tør jeg påstå) om man i tillegg tar det ut av fokus.

 

T.

Lenke til kommentar
pianoet er sort, tangentene er sorte, ermene på dressen er sorte, det er ikke mye her som kan bli lysere.

 

jeg synes videre det er en selvfølge at fokus skal ligge rundt hendene og nødvendigvis tangentene der.. det er jo der det skjer. "blurry" hender er ikke nødvendigvis ute av fokus. man ser f.eks en skarp øvre linje på den ene hånda i nederste posisjon. bevegelsesmotivet blir verre (tør jeg påstå) om man i tillegg tar det ut av fokus.

 

T.

Likevel er det en fordel om man får litt mer lys, ellers blir bildet alt for flatt.

 

Meningen med bildet tolker jeg som å få bevegelse i hendene, det gjør man med å få kontrast mellom det som beveger seg og det som står stille.

 

Da vil jeg tro at den effekten forsterkes ved å fokusere på tangentene i forkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...